Home Promo Aleksandra Milačić Jelača, Marketing Director, The Fun&Fit Company: Brendovi su morali da iskorače iz svoje dosadašnje uloge

Aleksandra Milačić Jelača, Marketing Director, The Fun&Fit Company: Brendovi su morali da iskorače iz svoje dosadašnje uloge

by bifadmin

Aleksandra Milačić Jelača je dobitnica prestižnog Mark Awards priznanja u kategoriji SUPER HERO OF THE YEAR.

Šta danas znači dosledno vođenje brenda?

Znači da je neophodno da održavamo jasan identitet brenda, visok kvalitet proizvoda, konzistentnu komunikaciju. Jednostavno, da kroz brend pružimo celovito iskustvo potrošaču.
Sa druge strane, brendovi moraju biti spremni da se prilagode promenama na tržištu i tehnološkim trendovima kojih je sve više i koji se velikom brzinom smenjuju, a sve to zadržavajući svoju suštinu.
Naravno, tu je i onaj ljudski faktor bez koga se ne može, a to je stručan tim koja će dosledno upravljati brendom kako bi se očuvala njegova autentičnost i kvalitet.

Na koji način je prethodnih nekoliko godina raznih kriza uticalo na brendove? Da li su se upravo tokom krize na tržištu istakli brendovi – super heroji?

Tokom pandemije polje marketinga i komunikacija se znatno promenilo. U tom novom okruženju, da bi se istakao, brend je morao da preuzme mnogo angažovaniju ulogu. Svi smo postali deo jedne šire, u tom momentu nepredvidive priče i veliki broj brendova je izašao iz svoje realnosti i ušao u drugu, stavio plašt Supermena i hrabro se borio protiv tog nevidljivog neprijatelja. To je bilo dosta zahtevno, a jedna od glavnih promena je bio izlazak iz jednog klasičnog advertisinga i ulazak u drustveno angažovanu komunikaciju sa potrošačima. U vreme kada je ceo svet bio preplavljen nesigurnostima, veliki broj brendova je hrabro odgovarao na izazove kroz inovaciju, prilagodljivost, transparentnost i društvenu odgovornost.To jeste moć superheroja i jeste za svaku pohvalu.

Da li potrošači cene brendove koji u kontinuitetu komuniciraju sa njima, bez obzira na dešavanja na tržištu? Vole li potrošači iskrene brendove?

Kontinuitet u komunikaciji sa potrošačima je veoma važan, ali smatram da je iskrenost ključna. To znači da ne možemo govoriti o kvalitetu naših proizvoda ako se nismo posvetili tome da svaki detalj bude gotovo savršen i da zadovolji i najzahtevnije potrošače. Mlađe generacije danas su veoma svesne i mogu lako prepoznati iskrenost, čak i kad se na prvi pogled možda ne čini očiglednom.
Tako da, upravo zbog te iskrenosti, ali i doslednosti koju smo spomenuli, uticaj brenda će biti snažniji, a rezultati bolji.

Šta Mark Awards znači za Vas lično i kako će uticati na Vašu dalju karijeru?

Svaka nagrada je priznanje da ste uradili nesto dobro. I sama po sebi nas motiviše da nastavimo još bolje i snažnije i uvek je potvrda da smo na pravom putu. Ova nagrada, nije samo priznanje meni kao pojedincu, već i rezultat timskog rada, podrške mojih kolega i saradnika koji su delili svoju strast i viziju sa mnom. Ona predstavlja našu posvećenost inovacijama, kreativnosti i stalnom usavršavanju. A kako će uticati na moju dalju karijeru, vrlo pozitivno, u to sam sigurna!

 

Pročitajte i ovo...

Ostavite komentar