Proces rebrendiranja biće sproveden na oko 1.000 benzinskih stanica u 7 zemalja tokom naredne tri godine.
Novi identitet brenda aktivno podržava OMV-ovu maloprodajnu marketinšku strategiju: sigurni partner za održiva rešenja za mobilnost danas i u budućnosti.
„Forward for Good“: Novi korporativni identitet OMV-a sa fokusom na održivost i cirkularnu ekonomiju.
OMV pokreće sledeći korak i započinje svoju transformaciju: novi korporativni identitet u naredne tri godine biće vidljiv u sedam zemalja – Austriji, Rumuniji, Mađarskoj, Slovačkoj, Češkoj, Bugarskoj i Srbiji. Novi strateški fokus kompanije je na stvaranju sveta u kojem održiva energija, održiva mobilnost i održiv način života postaju stvarnost za sve.
Brend i dizajn biće potpuno obnovljeni u svim oblicima poslovanja kompanije OMV – od B2B (poslovanje sa pravnim licima) do B2C (poslovanje sa potrošačima). Novi dizajn se takođe postepeno uvodi na oko 1.000 OMV benzinskih stanica koje svakodnevno opslužuju više od 650.000 kupaca. Novi identitet brenda biće primenjen i na mrežu električnih punjača – eMotion, koja sve više raste. Transformacija digitalnih platformi sa novim identitetom brenda počeće sa OMV Group web sajtom news.omv.com i nastaviće se sa OMV MyStation i eMotion aplikacijama koje opslužuju više od 1 milion korisnika širom Centralne i Istočne Evrope.
„U OMV maloprodaji, suštinski deo našeg posla je da omogućimo ljudima da stalno budu u pokretu. Naš cilj je da nastavimo sa pojednostavljivanjem i unapređenjem usluga mobilnosti, predviđajući buduće potrebe i očekivanja kupaca i nudeći niz inovativnih, održivih i digitalnih rešenja. Naš novi identitet brenda i slogan „Forward for Good“ naglašavaju strategiju naše kompanije, put transformacije i prikazuju našu orijentaciju ka budućnosti“ – kažu u OMV Srbija.
Vizuelni identitet iz 1995. godine se ažurira sa sveobuhvatnom strategijom brenda i brendiranjem. Ključni element novog dizajna brenda je novi logo kompanije koji predstavlja pravac OMV-a ka integrisanom poslovanju u oblasti hemikalija, goriva i energije, ukorenjenog u održivosti i cirkularnoj ekonomiji. Simbolizuje kontinuirano kretanje i napredak, dok se oslanja na ponosno nasleđe i postavlja temelje za budućnost. Boje novog dizajna brenda imaju jasnu referencu na poreklo i istoriju brenda. Međutim, adaptacija osnovne palete boja postavlja jasnije akcente i nudi modernu i dugotrajnu osnovu u digitalnom okruženju.