Rezultati istraživanja Nacionalne organizacije potrošača Srbije (NOPS) pokazali su da je kompanija Lidl Srbija nosilac najvećeg broja sertifikata na domaćem tržištu i to iz raznovrsnih oblasti poslovanja.
Pored toga što potrošačima pruža jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, kompanija Lidl Srbija iz dana u dan postavlja nove standarde na domaćem tržištu, a razultati NOPS istraživanja to potvrđuju. Posedovanjem prestižnih, verodostojnih sertifikata i oznaka, kompanija Lidl podržava svoje potrošače pri donošenju odluka u kupovini, koje u središte fokusa stavljaju zdravlje i održivost.
Proizvodi Lidlovih brendova koji nose sertifikate nude potrošačima dodatne smernice i služe kao dokaz visokog kvaliteta i održivosti proizvoda. Oznaka BIO Organic jedna je od najpoznatijih i ukazuje na organsko i prirodno poreklo proizvoda, što je naročito važno kako bi se sačuvalo zdravlje, ali i planeta.
Dodatno, oznake na prehrambenim proizvodima koje mogu imati važan uticaj na svakodnevne izbore u ishrani su RSPO (Roundtable on Sustainable Palm Oil), koji promoviše održivije metode uzgoja uljanih palmi, MSC (Marine Stewardship Council), čiji je cilj održiva globalna ribarska industrija, Fairtrade, RFA (Rainforest Alliance), koji identifikuje proizvode koji u celini ili delimično potiču sa Rainforest Alliance sertifikovanih farmi koje poštuju stroge kriterijume za zaštitu životne sredine, društvenu odgovornost i profitabilnost.
Podrška potrošačima pri izboru prehrambenih proizvoda ogleda se i u korišćenju Nutri Score oznaka, čija je uloga da obezbedi jednostavan i brz uvid u nutritivne vrednosti proizvoda, sa ciljem da potrošačima olakša donošenje zdravijih i osvešćenijih odluka koje se tiču ishrane.
Kada su u pitanju neprehrambeni proizvodi, kompanija Lidl garantuje odsustvo štetnih materija i ekološke metode proizvodnje tekstila iz sopstvene modne linije i to na osnovu detaljnih testiranja i sertifikata „Hohenstein“ instituta. Ta testiranja podrazumevaju otpornost na cepanje, rastezanje, polivanje vodom, ali i reakcije tkanine prilikom trčanja, saginjanja, skakanja i spavanja. Dodatno, kućne aparate, elektroniku, igračke i nameštaj temeljno testira kompanija, ali i nezavisni instituti, kako bi njihov kvalitet zaista zadovoljio sve standarde i potrebe potrošača.
Lidl je prvi zeleni trgovinski lanac u Srbiji
Održivost poslovanja kompanije Lidl Srbija ogleda se u svim aspektima njenog poslovanja, a u maju 2021. godine kompanija je potpisala i „ZelEPS“ ugovor sa javnim preduzećem Elektroprivrede Srbije, što je postalo jedan je od važnih koraka ka izgradnji čistije životne sredine. „Zeleni“ ciljevi „ZelEPS-a“ podrazumevaju da se sve Lidl prodavnice, kao i Upravna zgrada i Logistički centar, u potpunosti snabdevaju energijom dobijenom iz obnovljivih izvora.
Jedan od nosećih stubova poslovanja kompanije Lidl jeste briga o očuvanju životne sredine, o čemu svedoče i brojni projekti i mere štednje resursa, a značajnu uštedu električne energije, vode i smanjenje emisije štetnih gasova u kompaniji potvrđuje i svetski priznat sertifikat EDGE koji poseduje većina Lidl objekata, ali i LEED sertifikat kojim su nagrađena oba logistička centra kompanije, kao i Upravna zgrada Lidla.
Lidl je prvi izbor potrošača
Kompanija Lidl Srbija ove godine dobitnik je i prestižnog priznanja „Miljenik potrošača“ u kategoriji „Trgovina“, koji dodeljuje organizacija „Moja Srbija“ u okviru kampanje „Najbolje iz Srbije“. Odluku kome će ovo priznanje pripasti doneo je najstručniji žiri – potrošači, što svedoči o tome da su Lidl prodavnice omiljeno mesto kupovine mnogim građanima.
Ulaganje značajnih napora u sve segmente odgovornog poslovanja, kompaniji Lidl je donelo i prestižnu nagradu „Izabrana prodavnica godine“, koja je rezultat nezavisnog istraživanja najveće globalne istraživačke kompanije NielsenIQ. Ovo priznanje ukazuje na to da Lidl prodavnice zadovoljavaju visoke standarde kvaliteta proizvoda, fer poslovanja i odgovornosti prema potrošačima, pružajući im jedinstveno iskustvo kupovine.