Osiguranje Srbija, dugogodišnji tržišni lider u oblasti privatnog zdravstvenog osiguranja, uvodi svoju novu digitalnu platformu Advance Care, koja će omogućiti jednostavniji proces obrade odštetnih zahteva po osnovu privatnog zdravstvenog osiguranja, povećati zadovoljstvo klijenata i poboljšati efikasnost u ovoj vrsti usluga.
Reč je o naprednoj tehnologiji koja ima za cilj da transformiše tržište privatnog zdravstvenog osiguranja u Srbiji, funkcionišući kao ekosistem koji povezuje osiguravajuće kompanije, zdravstvene ustanove i klijente.
Nova digitalna platforrma integriše naprednu analitiku podataka i veštačku inteligenciju. Istovremeno nudi jednostavan korisnički interfejs, kako bi obezbedila besprekorno korisničko iskustvo klijentima i ljudima koji učestvuju u obradi odštetnih zahteva.
„Implementacija ovog projekta predstavlja važnu prekretnicu za Generali i potvrdu naše posvećenosti usvajanju digitalne transformacije i pružanju vrhunskog iskustvo našim klijentima“, rekao je Manlio Lostuzi, regionalni direktor Generali CEE i generalni direktor Generali CEE Holdinga. „Sa ovim novostvorenim digitalnim ekosistemom za privatno zdravstveno osiguranje, dodatno ćemo automatizovati obradu odštetnih zahteva, smanjiti opterećenje pružalaca medicinskih usluga i na kraju, poboljšati iskustvo naših korisnika.”
Ključne karakteristike uključuju:
• Brži process predautorizacije i isplate odštetnih zahteva
• Proces bez papira: bez razmene dokumentacije za više od 75% odštetnih zahteva
• Praćenje refundacije medicinskih troškova u realnom vremenu, čime se obezbeđuje transparentnost
• Automatizovano upravljanje odštetnim zahtevima: ubrzavanje celokupnog procesa i smanjenje mogućnosti ljudske greške
„Izuzetno smo uzbuđeni zbog prilike da podržimo Generali Osiguranje Srbija da se razvija i unapređuje ka novom načinu stvaranja iskustva u privatnom zdravstvenom osiguranju“, rekao je Hose Pedro Inacio, izvršni direktor Advance Care, „Naš cilj je da donesemo rešenja koja olakšavaju život klijentima, pružaocima zdravstvenih usluga i Generaliju, koristeći naše znanje i alate sa drugih tržišta i prilagođavajući se lokalnim potrebama“.
„Generali Srbija je dugogodišnji lider u oblasti privatnog zdravstvenog osiguranja, zbog čega smatramo obavezom da inoviramo svoje usluge i da klijentima uvek ponudimo nešto novo. Zato je Srbija prva zemlja koja u okviru Generali grupe implementira platformu Advance Care“, rekao je Dragan Filipović, predsednik Izvršnog odbora Generali Osiguranja Srbija. “U ovom trenutku oko 100 hiljada građana koristi prednosti privatnog zdravstvenog osiguranja preko naše kompanije, ali je perspektiva daleko veća. Zdravstveno osiguranje ima dvocifren godišnji rast i sa ovakvim tehnološkim unapređenjem očekujemo da napravimo značajan iskorak u ovoj oblasti osiguranja.”
„Naša nova Advance Care digitalna platforma klijentima će omogućiti potpuno digitalno iskustvo, od procesa zakazivanja pregleda, razmene dokumentacije, do slanja obaveštenja i različitih vrsta upita. Platforma je potpuno prilagođena telekonsultacijama sa lekarima, usluzi koja je veoma razvijena u svetu i čiju ekspanziju očekujemo i kod nas u bliskoj budućnosti. Naši partneri, ustanove koje pružaju medicinske usluge, imaće potpuno digitalizovanu prepisku sa nama, a više od tri četvrtine uputa na lečenje i isplata odštetnih zahteva biće rešavano bez angažovanja zaposlenih, potpuno automatizovano. Rokovi plaćanja se skraćuju na dva radna dana od obavljenog pregleda. Na kraju, ona će značajno ubrzati naše interne procese i omogućiti nam da spremno dočekamo nove klijente koji od industrije osiguranja očekuju vrhunsku uslugu, transparentnost, jednostavnost i brzinu koja je imperativ nove generacije“, rekao je Veselin Danilovac, član Izvršnog odbora Generali Osiguranja Srbija.
„Ponosni smo što smo prva kompanija koja je u saradnji sa Generalijem integrisala Advance Care rešenje“, rekao je dr Milan Dinić, suvlasnik i medicinski direktor, Vizim klinike.
Implementacija ove digitalne platforme deo je kontinuirane posvećenosti Generali Osiguranja Srbija ka inovacijama i uslugama orijentisanim ka potrebama klijenata. Kompanija planira da nastavi da ulaže u tehnologiju kako bi dodatno unapredila svoju ponudu i zadovoljila rastuće i zahtevnije potrebe svojih klijenata.
Kompanija planira da nastavi da ulaže u tehnologiju kako bi dodatno unapredila svoju ponudu i zadovoljila rastuće potrebe svojih kupaca.