Home Promo„Triglav osiguranje” na panelu „Ko je klijent 21. veka i kako doći do njega?” na Zlatiboru

„Triglav osiguranje” na panelu „Ko je klijent 21. veka i kako doći do njega?” na Zlatiboru

by bifadmin

Prva konferencija „Ključni trendovi realnog i finansijskog sektora” okupila je na Zlatiboru veliki broj stručnjaka, predstavnika vodećih banaka i DDOR osiguranja, kompanija i državnih institucija. Na marketing-panelu pod nazivom „Ko je klijent 21. veka i kako doći do njega?” učestvovali su Svetlana Bunčić, rukovodilac sektora za identitet i komunikacije UniCredit banke, Sandra Lazarević, rukovodilac sektora za marketing i odnose sa javnošću Banca Intesa, Jelena Riboškić, direktor za marketing i komunikacije „Triglav osiguranja”, Aleksandar Bebić, direktor funkcionalne oblasti za prodaju DDOR osiguranja i Tamara Jokanović, direktor marketinga SAGA grupe.

Tom prilikom analizirane su promene u ponašanju savremenog korisnika, diskutovalo se o uticaju digitalnih tehnologija na finansijsko tržište i značaju personalizovane komunikacije. Razgovaralo se i o tome da li se finansijski sektor dovoljno brzo prilagođava digitalnom korisniku i kakvi su dalji koraci u tom smeru.

Jelena Riboškić iz kompanije „Triglav” govorila je na panelu o tome da li su korisnici osiguranja doživeli transformaciju ili su ostali verni tradicionalnom konceptu poslovanja.

„Uloga osiguranja je drugačija od bankarskih usluga, jer osiguranicima moramo da ukažemo da im je u određenom trenutku osiguranje potrebno. Nama koji se bavimo osiguranjem, poseban je izazov, ali i lepota branše, da prilazimo potencijalnim osiguranicima preko različitih kanala promocije i prodaje. ‘Triglav osiguranje’ ima svoju ciljnu grupu, a to su klijenti koji su digitalizovani. Gledamo da im naši prodajni i razvojni timovi priđu na pravi način i izađu u susret potrebama”, poručila je direktorka „Triglava”.

Svetlana Bunčić iz UniCredit banke podsetila je da je čovek i dalje klijent banaka i osiguranja, uprkos toliko prisutnoj veštačkoj inteligenciji”.

Sandra Lazarević iz Banke Intesa podsetila je da skoro petinu klijenata čine upravo najstariji sugrađani – populacija starija od 65 godina.

„Struktura klijentske baze se ne menja, ali se mnogo toga promenilo – od načina kako razmišljaju, kako konzumiraju informacije i donose odluke. Različiti segmenti klijenata imaju specifične preferencije, a banka treba da izađe u susret njihovim potrebama i da im pomogne u donošenju odluka”, rekla je ona na konferenciji.

Predstavnik kompanije DDOR osiguranja Aleksandar Bebić izjavio je da se ova industrija menja u skladu sa savremenim tehnologijama:

„Osiguranje jeste industrija koja spada u konzervativne, ali se prilagođavamo novim tehnologijama i možemo da ponudimo mnogo širu paletu proizvoda s većim pokrićima i zaštitom.”

Konferencija „Ključni trendovi realnog i finansijskog sektora” održana je u organizaciji Udruženja banaka Srbije (UBS), Udruženja osiguravača Srbije (UOS) i Privredne komore Srbije (PKS).

Pročitajte i ovo...