„Moramo kontrolisati inflaciju da bismo ukinuli ropstvo!“ Ili: „Stabilna i predvidljiva inflacija je kao bas linija rege muzike“. To su samo neki od stihova u rege hitovima „o važnosti i lepoti stabilnih cena“ koje izvode najpoznatije zvezde rege muzike na Jamajci.
Poznate pevače je angažovala Centralna banka Jamajke u svojoj kampanji, s ciljem da dobije veću podršku stanovništva i privrede u kontrolisanju inflacije. Kampanja je zasnovana na video spotovima sa porukama koje prati rege muzika i mogu da se dele preko društvenih mreža i popularnih portala.
Problem koji Centralna banka Jamajke ima sa inflacijom jeste da je ona ili previsoka ili preniska. Devedesetih godina prošlog veka, rast cena je bio veći od 70%, ta cifra je još uvek bila dvocifrena u 2105. godini, da bi prošle godine inflacija pala na 2,4%.
Ali ta stopa je sada preniska, a Centralna banka Jamajke teži da se ona uspostavi na navou od 4% do 6%. Zato su dodati i stihovi koji bi trebalo da ubede Jamajčane koji i dalje osećaju posledice višedecenijske previsoke inflacije da rastuće cene nisu uvek loše, ako su pod kontrolom. Tako se na jednom video snimku poručuje: „Ako je inflacija preniska, onda ne možemo da rastemo“. Na drugom se ponavlja refren: „Inflacija nije neprijatelj sve dok mi možemo da je kontrolišemo