Srpska organska industrija se predstavlja na vodećem međunarodnom sajmu organskih proizvoda Biofah, koji se održava od 14. do 17. februara u Nirnbergu u Nemačkoj. Sedam kompanija izlagača i sedam kompanija posetilaca predstaviće na sajmu svoje sertifikovane organske proizvode pod brendom „Serbia Organica“.
Učešće srpskih proizvođača organskih proizvoda na ovoj međunarodnoj manifestaciji realizuje se u organizaciji Nacionalnog udruženja “Serbia Organica”, uz finansijsku podršku Privredne komore Srbije, nemačke organizacije za međunarodnu saradnju GIZ i USAID Projekta za konkurentnu privredu.
Izlaganje na međunarodnim sajmovima pruža jedinstvenu priliku za proizvođače organskih proizvoda da uspostave kontakte sa kupcima u inostranstvu, steknu bolji uvid u postojeću tražnju za organskim proizvodima, kao i trendovima na stranim tržištima. Nastup srpske organske industrije na međunarodnom sajmu Biofah podržao je USAID Projekat za konkurentnu privredu. Cilj projekta je unapređenje kapaciteta poslovnih udruženja, asocijacija i ostalih pružalaca usluga, usmeren ka jačanju sistema podrške domaćim kompanijama, radi povećanja prodaje i izvoza proizvoda.
Srbija je prepoznata na međunarodnom tržištu kao značajan proizvođač organskog voća, pre svega bobičastog (naročito maline), ali i jabuka, žitarica, industrijskog bilja i suncokreta.
Pored prepoznatih potencijala Srbije u izvozu tradicionalnih organskih proizvoda, sve veće učešće imaju organski proizvodi razvijeni uz primenu inovacija i u skladu sa visokim potrebama modernog kupca, uključujući specijalne vrste devičanskog i hladno presovanog ulja od semenki bundeve i susama, voćni čips, namazi od grilovanih papričica i džemovi od divljeg voća.