Kako je Diners Club International Belgrade d.o.o podneo zahtev za pokretanje stečajnog postupka zbog prezadužeosti kompanije, korisnici ove kartice ostali su bez neophodnih informacija. Iako je Diners u stečaju, dug korisnicima se ne oprašta, ali kako vršiti uplatu ukoliko je račun zatvoren?
Kako je u prvom trenutku saopšteno iz Diners Cluba, za korisnike kartica se ne menja dinamika izmirenja dospelih obaveza. Uplata bi trebalo da se obavlja kao i do sada – na šalterima banaka, na blagajni „Diners Club-a“ u Beogradu, kao i e-bankingom.
Prilikom kontaktiranja korisničkog servisa Diners Club-a, ekipa finansijskog portala Kamatica saznaje, da je uplate moguće izvršiti na račun u Poštanskoj štedionici: broj 200-2889410101033-20, dok je poziv na broj korisnika ostao isti kao i kod prethodnih uplata. Klijenti i dalje mogu vršiti plaćanje putem e-bankinga, kao i uplatom na šalterima poslovnih banaka, dok uplate na blagajni “ Diners Club-a“ u Beogradu više nije moguće izvišiti.
Klijenti koji znaju iznos mesečnog zaduženja mogu nastaviti sa uplatom svojih obaveze na navedeni račun, dok oni koji nisu sigurni u vezi iznosa koji treba da uplate, mogu da kontaktiraju Korisnički servis Diners Cluba na broj 011/308-16-26.
Izvor: Kamatica