Povodom 5. rođendana, Marketing mreža pokrenula je društveno odgovornu akciju #KampanjaNaDar, a koju je podržalo i aktivno se uključilo čak 16 kreativnih, PR i digitalnih agencija u Srbiji.
Ideja akcije #KampanjaNaDar jeste da se uključe sve zainteresovane agencije koje žele da daju kreativni doprinos zajednici, socijalnim preduzećima i udruženjima. „Cilj kampanje je da se ukaže na značaj naše struke, ali i socijalnih preduzeća za razvoj privrede Srbije. Takođe, ova akcija će pokazati koliko je važno da se kolege koje rade u kreativnoj industriji povežu i tako zajedničkim snagama pokrenu i unaprede zajednicu u kojoj radimo i živimo“, istakla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednica portala Marketing mreža.
Agencije koje su se uključile u akciju #KampanjaNaDar su McCann Beograd, Orange Studio, Fullhouse Ogilvy, Popular, SuperDot, New Media Team, Smart Vision, Havas Adriatic, Mullen Lowe&Friends, Degordian, Fusion Communications, April Studio, Web Media Agency, Red & Rope, Idea+ Communications i Komunikacijski laboratorij. One će donirati kampanje socijalnim preduzećima Koba Yagi, Eco Beg, Bioidea, DajDaj, Mamin san, Agro Iris, Lice Ulice, udruženjima WWOOF Srbija, Živimo zajedno, Banka hrane, Nepraktična žena, Savezu slepih Srbije, Društvu matematičara Srbije, kao i Univerzitetskoj dečijoj klinci u Tiršovoj.
Agencija za integrisane komunikacije Executive Group, kao kreativni partner, osmislila je akciju #KampanjaNaDar i dala podršku u njenoj realizaciji.
Marketing mreža će na festivalu KAKTUS 2017, koji se održava 1. i 2. novembra u hotelu Crowne Plaza u Beogradu, dodeliti posebno priznanje najuspešnijoj kampanji koja je realizovana u okviru akcije #KampanjaNaDar, a biće organizovana i izložba radova.