Victoria Group je postigla odlične rezultate u prvih šest meseci 2015. godine: prihodovala je 191,4 miliona evra, što je za 31,5 odsto više u odnosu na isti period prošle godine.
Identičan rast ostvaren je u prihodima od prodaje, a samo izvoz zabeležio je rast od 26 odsto uz vrednost preko 78 miliona evra. Time je kompanija dodatno učvrstila svoju poziciju najvećeg neto izvoznika prehrambeno-prerađivačkog sektora u Srbiji. Dobre poslovne rezultate potvrđuje i EBITDA koja je veća za skoro 100 odsto u poređenju sa periodom januar-jun 2014. godine. U prvih šest meseci ove godine u budžet Republike Srbije uplaćeno je 3,96 milijardi dinara na ime poreza, doprinosa i drugih dažbina.
„Odlični finansijski pokazatelji za prvih šest meseci ove godine rezultat su unapređenja produktivnosti, određenih promena u poslovnoj i komercijalnoj politici i optimizacije poslovanja koji su započeti prošle godine. Intenzivan desetogodišnji investicioni ciklus u vrednosti preko 200 miliona evra, omogućio nam je uvećanje i modernizaciju proizvodnih kapaciteta, kao i proširenje asortimana proizvodima sa visokim stepenom finalizacije. U narednom periodu u fokusu će biti dalji razvoj poslovanja naše fabrike Sojaprotein uz orijentaciju na proteinske proizvode dodate vrednosti sa primenom u prehrambenoj industriji. Nakon puštanja u rad pogona za proizvodnju tradicionalnih sojinih koncentrata pre nepune tri godine, ove godine smo dobili pozitivne efekte te investicije. Napominjem da smo jedni od retkih proizvođača u svetu sa tako širokim i diverzifikovanim portfoliom proizvoda kako za ljudsku tako i za životinjsku ishranu od isključivo genetski nemodifikovane soje“, izjavio je Nikola Vujačić, direktor operacija Victoria Group.
„S obzirom da poslujemo sa proizvodima koji se kotiraju na svetskim berzama i da smo kao izvoznik prisutni na preko 40 svetskih tržišta koja posluju u raznim valutama, uveli smo hedžiranje robe i valutno hedziranje. Samo u 2015. godini dobit na bazi hedžinga iznosila je skoro milion evra. U drugom polugođu očekujemo još veći rast prihoda od prodaje, a samim tim i poslovnu dobit.“