Kostas Binis i Antonis Gusis bli su među najboljima u grčkoj reklamnoj industriji sve dok nisu izgubili posao zbog krize. Njih dvojica su radili u grčkom ogranku agencije Leo Burnett, kada je isti bankrotirao. U neverovatnom obrtu, sada produciraju grčku top Web-TV seriju, piše Dojče Vele.
Serija je satirična verzija američke „Mad Men“ i zove se „Sad Men“ parodirajući grčku reklamnu industriju. Kao i „Mad Man“, opisuje period šezdesetih godina, ali po rečima scenarista, vreme u kome su žene htele da rade samo kao sekretarice ili da budu domaćice, ali i u „Sad Men“ žene „udaraju rukom o sto“ kada dođe do teških situacija.
Autori serije kažu da je Grčka pretrpela težak udar krize, kada je bukvalno nestalo 30% ekonomije i nastupila velika nezaposlenost, praćena padom zarada. Tako im se rodila ideja: „zamislite da je 8 ujutro i da niko nema posao“.
Scenario su napisali sami. „Čak ni glumce nismo još platili, a ceo sajt smo uradili sami“, kaže Gusis objašnjavajući zašto je rad na produkciji tako spor. Dosadašnih pet epizoda je postoglo pun uspeh, a i sponzori su na vidiku. Jedan nemački distrubuter tehničke robe želi da finansira sledeće dve epizode.