Vrhunski stručnjaci u oblasti prodaje kompanija Raiffeisen Bank International-London, Philips- Global, Novartis, ebay – Europe, Sony Ericsson – Global, Google, Xerox Nordic pokazaće kako i u vremenima svetske ekonomske krize i recesije postižu neverovatne rezultate, povećavaju profit i razmeniti iskustva na događaju „The Sales experience“ 7. maja 2012. godine u hotelu Zira, u organizaciji agencije The P. World.
Agencija The P. World glavni organizator dogadjaja „The Sales Experience“, lokalnim ekspertima predstavlja još jednu u nizu, razmenu znanja u jednoj od najbitnijih oblasti poslovanja kompanija današnjice- oblasti prodaje. Ovaj interaktivni događaj pomoći će vam da pobedite konkurenciju i istaknete svoju poziciju lidera.
„Тhe Sales Experience“ će u toku jednodnevnih interaktivnih predavanja, vežbi i diskusija, razmeniti sa domaćim ekspertima saznanja u vezi sa najrazličitijim pitanjima u oblasti „Prodaje“: Kako da postanete tržišni lider kroz impelementaciju prave strategije prodaje; Analiza poslednjih trendova u oblasti prodaje; Osiguravanje pozitivnog ROI-a u toku kreiranja veće prodaje; Efektivni načini da pobedite konkurenciju i postanete lider na tržištu;
The P. World pomera granice za svaki naredni događaj i okuplja najveće svetske profesionalce iz najmoćnijih globalnih kompanija. „The Sales experience“ okupiće stručnjake iz najvećih svetskih kompanija iz oblasti prodaje, jer iza neverovatne produktivnosti i uspešnih strateških poteza kompanija kao što su Google ili Raiffeisen Bank International, stoji odeljenje prodaje koje je direktno zaslužno za planetarne uspehe u poslovanju, koji ove kompanije čini jednim od najmoćnijih brendova današnjice sa pozicijom na samom vrhu svetske poslovne scene decenijama unazad.
„Sektor prodaje ima ključnu ulogu, posebno u vreme jedne od najvećih ekonomskih kriza koje svet pamti. Zato smo odlučili da organizujemo događaj koji će okupiti vrhunske svetske stručnjake u oblasti prodaje, koji i u vreme najveće recesije omogućavaju sjajan profit svojim kompanijama primenjujući svoja iskustva i kreiraju neverovatne strategije prodaje. Upravo oni dokazaće da 2012. može postati godina o kojoj ste sanjali, ali samo ako imate pravu strategiju prodaje i ako ste je implementirali na pravi način.” izjavio je Kosta Petrov, generalni direktor agencije The P. World.