Kada je kriza tek počela činilo se da će pre svih uništiti auto industriju. U mnogim zemljama je država morala da oživljava gigantske proizvođače vozila ali sad se prodaja normalizuje, a tržište luksuznih automobila čak je poraslo. Naime, prošle godine je Rols Rojs povećao prodaju za 31 odsto.
Doduše, prodaja ovih automobila u 2010. rasla je čak za 150 odsto, ali i prethodnu godinu u Rols Rojsu ocenjuju kao „izvanrednu“.
BBC prenosida je i kompanija koja je vlasnik ove marke, BMW, takođe imala rast prodaje u prošloj godini i da je rast prodaje marki BMW-a, Mini i Rojsa bio14.2 odsto. Prodaja Rols Rojsa se duplirala u Nemačkoj i Rusiji, ali je značajno rasla i u Aziji (47%), Velikoj Britaniji (30%) i na Bliskom istoku (23%).
Još jedan dokaz rasta prodaje luksuznih automobila je i dobro poslovanje Rojsovog najvećeg rivala, kompanije Bentli, koja je završila godinu sa rastom od 37 odsto i vraćanjem na nivo od pre recesije.