Novoimenovani direktor Carlsberg Srbija Ralph Zigerlig predstavio je rezultate ove poslovnice iz prošle godine, prema kojima je Carlsberg imao rast tržišnog učešća na 26,6 odsto. Prema njegovim rečima, iako će ova godina biti teška širom Evrope, u Srbiji ova kompanija neće smanjivati investicije, niti broj zaposlenih, štaviše veće su šanse da će još zapošljavati.
Od celog regiona Carlsberg najbolje posluje u Srbiji, gde je prošle godine lansirao i nekoliko novih proizvoda, i uprkos padu prodaje piva od osam odsto nastavio da raste za skoro dva procenta. Od proizvodnje u Čelarevu 19 odsto piva je izvezeno, čak i u daleke zemlje, poput Izraela i Australije.
Od početka poslovanja Carlsberg je ovde uložio 165 miliona evra, a doprineo je državi Srbije kroz poreze, doprinose i takse od ukupno 188 miliona evra. Za aktuelnu godinu planovi su da se nastavi rast, da se uvede još proizvoda na tržište a očekuje nas i iznenađenje vezano za Lav pivo.