Obaveštavamo Vas da je Raiffeisen banka, baš kao i veliki broj drugih banaka u zemlji i okruženju, u poslednjih dana dobila informacije od strane kartičnih asocijacija da postoji sumnja da je jedan broj platnih kartica kompromitovan usled mogućeg neovlašćenog pristupa bazama podataka. U narednom periodu očekuje se zvanično objašnjenje od kartičnih asocijacija u vezi sa nastalom situacijom.
U toku popodnevnih časova dana 15.12.2011. naša banka je među prvim bankama na lokalnom tržištu izvršila hitnu sigurnosnu meru privremene blokade određenog broja platnih kartica za koje postoji sumnja da su potencijalno ugrožene. Privremena blokada je učinjena preventivno, kako bi se zaštitila sredstva klijenata na računima kartica, dok se ne izvrši zamena istih. Svi klijenti kojima su kartice privremeno blokirane, dobili su pravovremenu informaciju putem SMS obaveštenja i ostalih informativnih kanala banke.
Sve potrebe za finansijskim transakcijama klijenti mogu obaviti u filijalama naše banke.
Banka je, u želji da maksimalno skrati period u kome su pojedine kartice privremeno blokirane, organizovala hitnu izradu novih, tako da će ih klijenti dobiti najkasnije do kraja sledeće nedelje, o čemu će blagovremeno biti obavešteni. Najljubaznije molimo korisnike da se nakon prijema obaveštenja obrate matičnoj ekspozituri radi preuzimanja nove kartice.
Klijenti koji imaju potrebu da izvrše transakciju karticom, odnosno žele da im se ista ponovo aktivira, to mogu učiniti na lični zahtev i odgovornost u jednoj od filijala banke, kao i pozivom Kontakt centra na brojeve telefona 0800 111 000 i 011/3202 800. U dogovoru sa korisnikom, banka može da izvrši ponovnu blokadu kartice.
Molimo klijente za razumevanje za napore koje činimo u ovom pogledu i uveravamo da su koraci koje je banka preduzela učinjeni isključivo u njihovom interesu.