Carlsberg Srbija nastavlja svoju podršku srpskom fudbalu, dajući 75 odsto profita od prodaje Lava u 0,5 l limenkama za potrebe Partizana i Crvene Zvezde.
Ova kompanija je nedavno plasirala specijalne promotivne limenke u pakovanju od 0.5l, sa grbovima dva najpopularnija srpska fudbalska kluba, Crvene Zvezde i Partizana. Ideja je da ukupno 75 odsto profita od prodaje LAV piva u pomenutoj ambalaži, što iznosi tri dinara po limenci, budu namenjeni upravo razvoju klubova.
„Za početak, odlučili smo da inicijalni ugovor potpišemo sa dva naša najpopularnija kluba, Crvenom Zvezdom i Partizanom, ali svakako imamo nameru da u što skorije vreme ovaj projekat bude proširen. Odricanjem od velikog dela profita, prodajom specijalnih promo limenki sa grbovima klubova, zajedno sa navijačima, svim ljubiteljima fudbala i potrošačima, obezbedićemo značajne prihode, čime će se stvarati bolji uslovi za budućnost srpskog fudbala. Ovo je samo jedan od projekata kojim Carlsberg Srbija nastavlja svoju posvećenost razvoju fudbala u Srbiji, koja se i do sada ogledala u realizaciji najrazličitijih projekata i sponzorstava“, istakao je Aleksandar Radosavljević, generalni direktor Carlsberg Srbija.
Inače, ideja za projekat je nastala prošle sezone, kada se LAV pridružio sponzorskim pulovima ovih klubova, kao najboljim predstavnicima srpskog fudbala, a ugovor koji je potpisan obuhvatiće tekuću fudbalsku sezonu. Pomenute promo limenke sa grbovima klubova će biti dostupne po istoj ceni kao i Lav pivo u regularnim 0,5l limenkama. Ovaj projekat je samo jedan deo planiranih aktivnosti podrške fudbalu, a kompanija planira i da kroz neke naredne akcije pronađe način da podrži i ostale srpske klubove, kako prvoligaše, tako i klubove iz nižih liga.