U svetlu izmena načina poslovanja prouzrokovanih pandemijom Koronavirusa, vodeći računa o sigurnosti kandidata za posao kao i svojih zaposlenih, DDOR osiguranje uvelo je jedinstven sistem selekcije novih kolega, uz upotrebu svih postojećih digitalnih platformi za komunikaciju na daljinu.
Čak i u toku trajanja pandemije i u otežanim ekonomskim uslovima, ovaj način organizovanja procesa zapošljavanja od sada će predstavljati zaokruženu celinu u segmentu intervjuisanja i testiranja kandidata, uz postojeći sistem slanja prijava za posao koji je od ranije dostupan na portalu DDOR osiguranja. U toku čitavog procesa priprema ovog sistema, posebna pažnja je posvećena najvišim standardima brige o prikupljanju, obradi i čuvanju ličnih podataka kandidata u skladu sa Zakonskim normama.
„Činjenica da smo nastavili sa zapošljavanjemi čak i u toku pandemije, ali i proaktivno radili na stvaranju novog – bezbednog sistema za zapošljavanje i u otežanim ekonomskim uslovima, govori u prilog posvećenosti daljem razvoju i planiranom rastu naše kompanije. Želja nam je da u vremenu koje je pred nama, omogućimo svim kandiatima i budućim kolegama da na siguran način prođu proces selekcije i priključe se našem timu. Iskreno verujemo u ovaj sistem i on će sasvim sigurno biti preporučeni kanal selekcije u periodu koji je pred nama“, izjavio je Giorgio Marchegiani, predsednik Izvršnog odbora DDOR osiguranja, i dodao: „nastojeći da na kvalitetan način iskoristimo obavezu kućne izolacije, u poslednje 4 nedelje smo organizovali kurseve i edukaciju posredstvom internih platformi za obuku, u trajanju od preko 500 sati. Na taj način smo pokušali da se u toku ovog teškog perioda posvetimo i razvoju naših zaposlenih, konstruktivno koristeći vreme kod kuće i pripremajući se za vreme „Nove normalnosti“.“
DDOR osiguranje je od samog početka pandemije Koronavirusa prilagodilo svoje poslovanje u skladu sa preporukama nadležnih institucija, prvenstveno štiteći svoje klijente i zaposlene. Kao jedan od lidera na tržištu osiguranja u Srbiji,
Društvo je među prvima prilagodilo novonastaloj situaciji svoje procese obnove i prodaje polisa osiguranja, kao i zakazivanja procena i likvidacija šteta. Na taj način klijentima se usluga pruža bez ikakvog ili uz minimalni kontakt sa zaposlenima kompanije. Dodatno, sprovedene su sve pojačane mere brige o higijeni, a uvedena su i pravila socijalnog distanciranja.
Pripremajući se za period „Novog normalonog“, koji će sasvim izvesno zahtevati konstantno prilagođavanje svakodnevnog rada kompanija, DDOR osiguranje nastaviće da usklađuje i prilagođava svoje poslovanja, kako bi obezbedilo najviši nivo kvaliteta usluga osiguranja u skladu sa vrednostima koje deli sa snažnom Unipol grupom kojoj pripada i pri tome postavljajući zdravlje i bezbednost svojih zaposlenih i svojih klijenata kao jedan od osnovnih prioriteta.