Od ponedeljka, 11. maja, Agencija za privredne registre (APR) nastavlja rad sa strankama u sedištu Agencije u Brankovoj ulici, broj 25, u Beogradu, kao i u organizacionim jedinicama APR-a, u vremenu od 9 do 15 časova.
To znači da će raditi i arhiva APR-a, gde se izdaju potvrde, kopije dokumenata i prepisi rešenja, kao i info pult, na kojem se pružaju informacije korisnicima.
APR će primenjivati sve preventivne mere koje su donete u funkciji sprečavanja širenja zarazne bolesti COVID-19, uz obezbeđivanje uslova za nesmetano obavljanje poslova iz nadležnosti Agencije, piše u saopštenju.
Ograničen broj ljudi u šalter sali
Pravna pomoć će nastaviti da se pruža elektronskim putem, kako se ne bi stvarale nepotrebne gužve u prostorijama APR-a, a pitanja se mogu upućivati mejlom, na adrese koje su objavlјene na stranici Kontakti.
Broj prisutnih stranaka u šalter sali APR-a biće ograničen, tako što će kretanje korisnika biti organizovano u skladu sa preventivnim merama, uz obavezno poštovanje fizičke distance.
Osim ličnim putem, registracione prijave, zahtevi i dokumentacija, u papirnoj formi, mogu se i dalјe slati putem pošte na adresu APR-a u Beogradu, ili na adresu najbliže organizacione jedinice agencije.