Na NBA plej-ofu košarkaši neće imati realnu podršku sa tribina već – virtuelnu. Na ogromnim ekranima biće prikazivane reakcije gledalaca koji prate utakmice od svoje kuće.
Svih 16 timova koji učestvuju na ovom takmičenju igraće utakmice na ista tri dezinfikovana terena, bez publike. Da bi u ovakvoj situaciji utakmicama dala bar privid normalnosti, NBA se poslužila nekim tehnološkim rešenjima, među kojima je i – digitalna publika.
Uz pomoć platforme Microsoft Teams i ogromnih LED ekrana koji okružuju košarkaške terene ona će prenositi reakcije fanova koji gledaju utakmice od kuće. Tačnije, njihovih glava iskrojenih tako da izgleda kao da sede na tribinama. Da bi se kvalifikovali na odabir za digitalnu publiku ljubitelji košarke moraju poslati fotografiju limenke ili flaše Michelob Ultra piva, inače sponzora ovog takmičenja.
Međutim, čak i ako uspeju da postanu “digitalni navijači” oni će biti podložni konstantnom praćenju od strane tima moderatora, kako ne bi pred kamerama napravili neki neprimeren gest.
Da bi se i među igračima stvorila adekvatna atmosfera NBA će obezbediti i nasnimljene uobičajene tonove sa utakmica koje će kombinovati sa zvukom koji proizvodi digitalna publika.
Foto: NBA