Na društvenim mrežama podigla se bura zbog informacije da će Telenor navodno oduzimati brojeve telefona korisnicima koji zatraže raskid ugovora, pošto je taj mobilni operater najavio poskupljenje svojih usluga za 6,9 odsto.
Iz Telenora su međutim demantovali tu informaciju i istakli da pri raskidu ugovora korisnik ima pravo da zadrži broj, prenese ga u pripejd ili drugu mrežu, kao i da otkupi telefon, piše Nova.rs.
Takođe, iz Nacionalne organizacije potrošača Srbije poručuju da je osnovno pravo potrošača da otkažu ugovor bez ikakve ugovorne kazne i da u tom slučaju ne sme biti nikakvog uslovljavanja.
Dezinformacije na društvenim mrežama
Do pometnje je došlo nakon što je Telenor nedavno SMS porukom obavestio svoje korisnike o poskupljenju, koje se, kako se navodi na zvaničnom sajtu kompanije, pravda rastom troškova celokupnog poslovanja.
Oni koji nisu saglasni sa novom cenom tarifnog paketa, u skladu sa članom 107. Zakona o elektronskim komunikacijama, do 8. decembra imaju mogućnost da raskinu ugovor bez plaćanja penala, stoji u obaveštenju.
Međutim, istog trenutka na društvenim mrežama počele su da kruže navodne informacije o raznim pritiscima na potrošače, kako bi i pored poskupljenja ostali u toj mreži. Te informacije je Telenor ipak demantovao.
Izvor: N1
Foto: Pixabay