Jedna od najbrže rastućih lizing kuća na tržištu Srbije, S-Leasing, ove godine obeležava 20 godina postojanja. Kompanija koja posluje u okviru Erste Grupe, dve decenije uspeha zaokružila je rezultatom od preko 15.000 klijenata i više od 33.000 realizovanih ugovora, postigavši tako tržišno učešće od 17,3 odsto na kraju prošle godine.
“Neizmerno sam ponosan što na ovako dinamičnom i sve konkurentnijem tržištu S-Leasing postiže rekordne rezultate. Pre 10 godina bili smo na 11. mestu na tržištu, sada smo četvrti, a u proteklih pet godina ostvarili smo rast bilansne sume od skoro 180 odsto. Dobro definisana strategija i agilnost u teškim vremenima, kada je bilo neophodno donositi odlučne poteze, ali i zaštititi biznis i klijente, učinili su nas još snažnijim i spremnijim da odgovorimo na svaki izazov. Želimo lidersku poziciju na tržištu, a sa timom koji je uz nas i mrežom partnera sa kojima imamo snažnu saradnju, naše ambicije su vrlo realne“, istakao je Bojan Vračević, predsednik Izvršnog odbora S-Leasinga.
Poslovni bilans ipak nije jedini pokretački motiv S-Leasinga. Kao deo Erste Grupe, ESG principi su u samom vrhu poslovne agende kompanije, a ova lizing kuća najavljuje da će se i u narednom periodu još aktivnije posvetiti zelenim rešenjima.
„Svesni smo uticaja koji možemo imati na životnu sredinu kroz finansiranje projekata koji obezbeđuju energiju iz obnovljivih izvora ili podršku nabavke električnih vozila. Da smo na dobrom putu, svedoči i povećan broj lizing ugovora u ovoj kategoriji, a u narednom periodu još više ćemo se posvetiti aktivnostima u domenu ekologije”, izjavio je Vuk Vučević, član Izvršnog odbora S-Leasinga.
Saradnja S-Leasinga i Erste Banke u Srbiji jedan je od najefikasnijih modela saradnje na tržištu i uzor kolegama u čitavoj Erste Grupi. „Ulazak Erste Banke u vlasništvo S-Leasinga 2013. godine i potpisivanje ugovora kojim smo povezali lizing sa bankom po svim važnim funkcijama, zapravo je prekretnica u razvoju S-Leasinga. Nakon reorganizacije kompanije i izrade strategije 2015. godine, jasno smo definisali svoje prioritete, ali i ciljeve u odnosu na klijente, partnere i konkurenciju. Doslednost i trud koji smo uložili danas su više nego merljivi, kako statistikom, tako i poverenjem i ugledom koje S-Leasing uživa na tržištu“, istakao je Nikola Stamenković, član Izvršnog odbora Erste Banke.
Izbalansirana strategija rasta kroz finansiranje MSP i fizičkih lica, u protekle dve decenije dala je odlične rezultate. U želji da bude prepoznat kao siguran i stabilan partner, S-Leasing je neprekidno podizao lestvicu uspeha i obarao rekorde šireći broj klijenata, partnera ali i sopstveni tim. Ulaganjem u usluge, ljude i održivu mrežu saradnika, S-Leasing je postao ključni faktor uspeha svojih klijenata, ali i prvi izbor za sve one koji znaju vrednost reči – poverenje.