NOVE TEHNOLOGIJE
-
IT i nauka
Organizacije zahtevaju više od svojih podataka, uprkos ostvarivanju 118% povraćaja investicija u upravljanje podacima
by bifadminKompanije ometaju nedostaci tehnologija, procesa, obuke i podrške od rukovodstva kako bi ostvarile najviše povraćaja na investicije u tehnologije.
-
Raspisan OIS-AIR Proof of Concept Poziv za finansijsku podršku zajedničkih projekata istraživača i malih i srednjih preduzeća OIS-AIR Proof of Concept Poziv (PoC Call), koji će ponuditi finansijsku podršku za …
-
IT i nauka
IBM predstavio saradnju sa evropskim kompanijama koje koriste Hybrid Cloud i AI rešenja za transformaciju industrije
by bifadminKompanija IBM (NYSE: IBM) je predstavila saradnju sa vodećim kompanijama širom Evrope koje su prihvatile hibridni oblak (hybrid cloud) i veštačku inteligenciju (AI) kao sredstvo vođenja smislene i suštinske promene …
-
Dejan Škuletić, menadžer za razvoj poslovanja kompanije Kingston za područje Balkana, govori za portal bif.rs o globalnim trendovima na tržištu memorijskih uređaja, i vodećim tržišnim segmentima. # Kao neko ko …
Nedavno je održana još jedna COMING IT Security konferencija u Jugoslovenskoj kinoteci. I ove godine, konferenciju je posetilo preko 150 učesnika. Učestvovanje su uzeli predstavnici medija, predavači i prijatelji konferencije …
Digital Day: Tržište digitalnog oglašavanja poraslo za 25% u odnosu na prošlu godinu
U Srbiji je u 2018. godini na digitalni marketing potrošeno 36,8 miliona evra, što je 22 odsto novca uloženog u oglašavanje uopšte, rečeno je na otvaranju Digital Day 2019. u Beogradu. Digital Day 2019. okupio je prvog dana više od 800 učesnika i posetilaca, a na predavanjima i u panel diskusijama iznet je podatak da se televiziji i radiju i dalje najviše veruje, ali i da digitalno oglašavanje u Srbiji beleži rast od oko 24 odsto, najveći u Evropi. “Naši trendovi sve više podsećaju na svetske, a u svetu su ulaganja u digitalno oglašavanje negde na 50 odsto“, rekao je na otvaranju konferencije Igor Žeželj, predsednik UO IAB Serbia.

