PROMO
-
Promo
Stefan Despotović, direktor Centra za odnose sa javnošću, NIS: Kompanije moraju da žive iznutra život koji promovišu u javnosti
by bifadminStefan Despotović je dobitnik prestižnog Mark Awards priznanja u kategoriji PR/CORPORATE COMMUNICATIONS MANAGER OF THE YEAR. Kako biste ocenili razvoj komunikacijske industrije u Srbiji u poslednjih godinu dana? Šta se …
-
Promo
Milan Perić, Direktor marketinga i komunikacija, Carlsberg (Srbija, Crna Gora, BIH, Albanija): Postojanje konkurencije je dobro jer vam ne dozvoljava da se ulenjite
by bifadminMilan Perić je dobitnik prestižnog Mark Awards priznanja u kategoriji CHIEF MARKETING OFFICER OF THE YEAR – MULTI COUNTRY. Koliko je danas izazovno voditi marketinške komunikacije jedne od najvećih kompanija …
-
Promo
Luka Đukanović, Marketing menadžer (Bananica, Štark), Atlantic Grupa: Svaki trenutak je pravi trenutak za inovacije
by bifadminLuka Đukanović je dobitnik prestižnog Mark Awards priznanja u kategoriji BRAND INNOVATOR OF THE YEAR. Kada je pravi trenutak za inovacije u okviru kompanije? Mislim da je svaki trenutak pravi …
-
Promo
Ivan Žagar, Senior Brand Manager, Jaffa Crvenka: Marketing je zamajac razvoja i inovacija u kompanijama
by bifadminIvan Žagar je dobitnik specijalnog Mark Awards priznanja za lični doprinos razvoju marketinške struke. Ko danas kreira reputaciju struke u Srbiji? Kreiramo je svi zajedno – kompanije i agencije, sa …
Una Zabunov, Šef Službe za digitalne marketing komunikacije, Telekom Srbija: Brendovi bez stava nisu više u fokusu potrošača
Una Zabunov je dobitnica prestižnog Mark Awards priznanja u kategoriji DIGITAL MARKETING MANAGER OF THE YEAR. Koje elemente danas mora da sadrži jedna kvalitetna digitalna brend priča? Recept za kvalitetnu …
Ivana Eror Bauk, Head of People Engagement and Culture, Delhaize Serbia: Kompanije treba da ulažu u zadovoljstvo zapsolenih ali i promociju istog
Ivana Eror Bauk je dobitnica prestižnog Mark Awards priznanja u kategoriji EMPLOYER BRANDING MANAGER OF THE YEAR. U kojoj meri su danas employer branding strategije presudne za uspeh jedne kompanije? …
