PROMO
-
Promo
Novi proizvod životnog osiguranja – jedinstvena kombinacija sigurnosti, brige o zdravlju i investiranja
by bifadminWiener Städtische osiguranje predstavlja jedinstveni proizvod na tržištu životnog osiguranja u Srbiji, „Moja sinergija“ – koji pruža osiguranje života, očuvanje vrednosti novca i mogućnost ulaganja u investicione fondove, uz dodatna …
-
Kompanija PepsiCo na globalnom nivou objavila je svoj prvi Rezime o zaštiti životne sredine, društva i upravljanja od početka lansiranja PepsiCo Positive (pep+) strateške transformacije koja u središte rasta i …
-
Udruženje poslovnih žena Srbije je sagledavši potrebu da je neophodno ubrzati digitalizaciju, pokrenulo projekat Promocija korišćenja digitalnih tehnologija koje čine održivim ženska preduzeća – FEMTECH za održivost, koji je finansijski …
-
Prvi deo 9. Šekspir festivala završen je u utorak, 5. jula promocijom knjige Olivere Milošević „NIKITA MILIVOJEVIĆ – Ja ovde silazim”, održanoj u Narodnoj biblioteci „Dr Đorđe Natošević” u Inđiji. …
Veb-prodavce očekuje najveći regionalni konkurs – Web Retailer Award 2022 i ecommerce događaj godine – konferencija Ecommerce Jam!
Iako smo pred vratima letnjeg zatišja rezervisanog za odmor i punjenje baterija, sve zainteresovane veb-prodavce radovaće informacija da su prijave za Web Retailer Award 2022, najveće regionalno takmičenje onlajn prodavnica …
Godišnji izveštaj o raznolikosti, jednakosti i inluziji pokazao napredak kompanije Mastercard na polju društvenih i ekoloških aktivnosti
Kompanija Mastercard postavila je cilj da do 2025. uključi milijardu ljudi u digitalnu ekonomiju, a do kraja 2021., već je uključeno više od 675 miliona pojedinaca, pri čemu je to …
