ZABAVA
-
Ono što ne piše ni u jednom poslovnom izveštaju, ali itekako utiče na iskazane rezultate su međuljudski odnosi i atmosfera u preduzeću. Sindrom „knedle“ u grlu ili „kamena“ u želucu …
-
Kršenje prava potrošaca se najteže uoči kada je globalno. Oglašavanja proizvoda koji se koriste svakodnevno i u nama poznate svrhe, obicno prolaze nezapaženo, jer kada cujemo koji je brend u …
-
Osim što vas mnogi (pa i oni koji su lošijeg obrazovanja od vas) gledaju kao živinu koju samo treba nahraniti, osim toga što je ugled profesije sveden na nivo prepisivača …
-
Aluzije na seks i hranu su trikovi rado slušanih govornika koji privlače pažnju širokih narodnih masa. Vremenom su one postale čarobni štapići u rukama marketinških magova, koji od bundeve mogu …
Prema nekim istraživanjima do šezdeset i pete godine života pogledamo oko dva miliona reklama. Tek oko osam odsto ljudi obraća pažnju na to šta gleda. Jednosmerna komunikacija u marketingu više …
Gotovo neprimetno, reklame se u naše domove uvlače posredstvom svih medija. Tamo gde ih najmanje očekujemo i retko prepoznajemo možda imaju više uticaja nego klasične napadne reklame. Iako se čini …

