Ministarstvo energetike naložilo je EPS-u da u roku od sedam dana utvrdi razloge zbog kojih su građani Srbije masovno dobili gotovo dvostruko veće decembarske račune za struju. Direktor EPS-a Aleksandar Obradović pravdao je povećane račune za električnu energiju porastom praznične potrošnje, ali je dodao i da će EPS preispitati i mogućnost problema u obračunu. Obradović je ustvrdio i da je slična situacija i u Crnoj Gori, gde je potrošnja struje povećana za više od 20 odsto, i da možda treba videti da li je u pitanju neki regionalni problem.
“Sigurno je da postoje neki problemi i očekujemo od EPS snabdevanja da dostave informaciju gde je nastao problem, da li je softverski, da li su ljudi koji vode određene sektore u EPS nesposobni da to rade”, rekla je tim povodom ministarka energetike Zorana Mihajlović. Uprkos tome što verovatno nisu krivi, građani će ipak sami morati da odu na šaltere EPS i utvrde da li je bilo greške na njihovom računu.
Naši čitaoci su do sada često iznosili žalbe na rad EPS-a i EPS Snabdevanja. Među najvećim problemima našli su se nerazumljivi računi za struju (koji bi trebalo jasnije da budu napisani od februara) i nejasnoće oko pitanja kako građani mogu imati uvid u račune ili da li je moguće proveriti račune preko interneta.
Izvor: RTV