Preduzeća koja posluju u Srbiji nastavljaju sa donacijama i dobrotvornim akcijama za pomoć stanovništvu oštećenom prošlonedeljnim katastrofalnim poplavama.
U želji da pomognu meštanima poplavljenih područja, posetioci i menadžment UŠĆE Shopping Centra u organizovanoj akciji sakupili su i ukupno donirali više od 1.370.000 dinara za pomoć žrtvama poplava u poslednjih sedam dana. Kompanija Confluence Property Management koja upravlja UŠĆE Shopping Centrom, donirala je 347.015 dinara na namenski račun Vlade Republike Srbije, dok je suma od 1.025.819 dinara, prikupljena od sredstava koje su posetioci UŠĆE SC donirali prilikom parkiranja vozila u Ušću u prethodnih nedelju dana, uplaćena na račun Crvenog Krsta. Zaposleni u kompaniji Confluence Property Management samostalno su sakupili pomoć u vidu hrane, odeće i baterijskih lampi, a velika količina garderobe, hrane, vode i sredstava za higijenu prikupljena je i u velikoj humanitarnoj akciji u UŠĆE SC gde građani već danima donose neophodne artikle za ugrožene. Takođe, ogranak kompanije Confluence Property Management koji upravlja Alta Shopping Centrom u Sarajevu, uplatio je 1.500 evra na račun Vlade Federacije Bosne i Hercegovine. Akcija prikupljanja stvari i donacija pri parkiranju u Ušću trajaće sve dok budu bila neophodna dodatna sredstva za ugrožene.
Kompanija Atos Srbija donirala je milion i po dinara za pomoć ugroženima i sanaciju štete uzrokovane poplavama. Crvenom krstu Srbije, Atos je pružio podršku i u vidu IT opreme, te je donirao 30 štampača u želji da olakša njihovo funkcionisanje u ovim teškim i napornim danima.
„Telekom Austria Grupa“, čiji je član domaći operater „Vip Mobile“, donirala je 60.000 evra za pomoć ugroženima od polava u regionu. Vip Mobile“ je ranije donirao je 5 miliona dinara na namenski račun Vlade Republike Srbije, a ukupna vrednost dosadašnje Vipove solidarne pomoći, u vidu novčanih sredstava, mobilnih uređaja, internet opreme za nacionalne i lokalne štabove, Crveni krst, kolektivne centre za smeštaj postradalih i besplatnih minuta/GB za korisnike iz kriznih područja, premašuje 195 miliona dinara. Vip je, takođe, svojim postpejd korisnicima sa ugroženih područja koji nisu u prilici da izmire svoje dospele račune produžila rok plaćanja za 30 dana, a istu praksu ustanovio je i Telenor.
Kompanija „Victoria Group“ donirala je do sada preko 15,5 miliona dinara. Preduzeća koja su njene članice su donirale zajedno preko 52.000 konzervi i tegli konzervisane hrane za ljude, 5.300 boca flaširanog suncokretovog ulja i 7.600 gelova za dezinfekciju, ali i tonu hrane za pse, tonu nafte i blizu 140 tona peska za potrebe nasipanja sigurnosnih bedema.
Uprava košarkaške Evrolige donirala je 30.000 evra za stanovništvo ugroženo poplavama u Srbiji i Bosni i Hercegovini i pozvala navijače širom Evrope da pošalju pomoć.
Marbo i PepsiCo Fondacija donirali su 300.000 američkih dolara kako bi podržali humanitarne napore Srbije i Bosne i Hercegovine nakon destruktivnih poplava koje su izazvale masovna razaranja. Marbo je takođe donirao jednu i po tonu svojih proizvoda.