Kako javljaju crnogorski mediji, apel turističkih radnika da se u ovoj zemlji zbog aktuelne krize spuste cene, i to najviše turistima iz regiona, nije uradio plodom. Iz tog razloga, moguć je krah ove turističke sezone u Crnoj Gori, a posebno u Budvi.
Poseban problem predstavlja Budva, koja je od metropole crnogorskog turizma spala na niže grane, i upravo se nalazi pred bankrotom. Iako su svesni problema u kojima se nalaze, vlasnici radnji i kafića u ovom letovalištu i dalje drže nerealne cene, trudeći se da stvore sliku elitnog letovališta u uslovima krize, za koju mnogi ekonomisti tvrde da će najviše oštetiti države koje zarađuju od turizma.
Budva je još prošlog leta proglašena za najskuplji grad na Jadranu, u čemu je prestigla Dubrovnik. Tako se tada moglo poslovati, međutim sadašnja situacija nameće potrebu za drugom strategijom, ali izgleda da ljudi tamo i dalje olako shvataju krizu.
Mediji koji se bave nekretninama još prošle godine su pokrenuli priču o nemogućnosti prodaje stanova u Budvi. Na hiljade nekretnina čekalo je vlasnika, u situaciji posle primirivanja upliva ruskog kapitala u Crnu Goru. Istina, Rusi jesu u jednom trenutku napumpali cene, ali kada su to prestali da rade već je bilo jasno da te cene treba spustiti na realniji nivo. Ali tu nije došlo do potrebnih promena. Cene kvadratnog metra u Budvi u jednom trenutku dostigle su istu visinu kao one u Abu Dabiju.
No, nisu samo stanovi problem, jer i kafići, parkinzi, prodavnice, i mnoge druge usluge, plaćaju se papreno. Zbog toga Nacionalna turistička organizacija ima veliki problem, a smatra se da strateški cilj Ministarstva turizma – da Budva bude destinacija za one sa dubljim džepom – ove godine neće privući turiste. Možda još nije kasno za menjanje strategije.