Poreska uprava Srbije otvorila je kontakt centar, preko kojeg će poreski obveznici moći da dobiju informacije kako da na brži i jednostavniji način izmire svoje obaveze. Ministarka finansija, Diana Dragutinović, smatra da će se time povećati broj onih koji svoje poreske obaveze izmiruju voljno i na vreme.
Ovakvi kontakt centri biće otvoreni u većim gradovima i opštinama u Srbiji. Otvaranje prvog kontakt centra pomogla je Evropska unija koja je za te namene izdvojila 2,5 miliona evra. Šef kancelarije EU u Srbiji, Vensan Dežer, tom prilikom je rekao da zajednica evropskih država podržava reformu državnih službi u Srbiji, te da će ovaj projekat omogućiti smanjenje troškova plaćanja poreskih obaveza.
Ministarka Dragutinović smatra da će se zbog rada kontakt centra izgraditi veće poverenje građana u poresku službu, i dodala da je cilj najavljenih poreskih reformi podsticanje provrednog rasta, zaposlenosti i izvoza.
U prvoj fazi kontakt centar će pružati opšte informacije vezane za poreske propise putem telefona, e-pošte i veb-sajta. Kasnije, možemo očekivati i odgovore na pojedinačna pitanja.
Inače, kontakt centar je napravljen po modelu koji ima poreska služba Danske i koji je među najefikasnijima u Evropi. Za pozive sa fiksnog telefona broj kontakt centra je 0700-700 007, za pozive sa mobilnog telefona 011-33 10 111, a radno vreme je od 9.00 do 15.00.