Home VestiBiznis & Finansije Erste: Novi reklamni koncept – uravnoteženo bankarstvo

Erste: Novi reklamni koncept – uravnoteženo bankarstvo

by bifadmin

Kada gledaoci 1. septembra budu videli novu TV reklamu Erste Banke, umesto dosadašnjih glavnih aktera, tenisera Viktora Troickog i animiranog lika nezvanično nazvanog Prvoje, pozdraviće ih Ivana Simić i Marko Jovanović. Reč je o novom marketinškom konceptu Erste Grupe koji se zasniva na filozofiji o odgovornom bankarstvu. Novi koncept će biti primenjen u svim zemljama u kojima Erste Banka posluje, a biće prilagođen lokalnim specifičnostima. Srbija se opredelila za verziju „Uravnoteženo bankarstvo“, koju će koristiti i banke članice Erste Grupe iz Austrije, Češke Republike i Ukrajine, dok će u Hrvatskoj, Mađarskoj, Slovačkoj i Rumuniji biti upotrebljena verzija „S kojom bankom Vi poslujete?“

Uravnoteženo bankarstvo ukazuje da sve stvari u životu, pa tako i finansije, imaju dve strane koje treba da budu izbalansirane. „Prezenteri, imaginarni likovi koji će se u domaćoj verziji zvati Ivana i Marko, nalaziće se u situacijama s kojima se svi susrećemo. Ivana je finansijski savetnik i već dugo je zaposlena u banci, direktna je u komunikaciji i vrhunski je profesionalac. S druge strane, Marko se u banci nedavno zaposlio, ali je veoma ambiciozan i spreman da uči od Ivane. Verujemo da će način na koji će oni rešavati situacije dodatno povećati stepen poverenja u pristup bankarstvu koji zastupa Erste Banka“, izjavila je Manuela Stamatović, direktorka Sektora marketinga Erste Bank a.d. Novi Sad. Iako ga neće biti u narednim TV reklamama, Viktor Troicki će nastaviti da se pojavljuje na drugim promotivnim materijalima Erste Banke.

Pročitajte i ovo...