Tvorci poznatog video klipa o usluzi u IDEA marketima koji je izazvao burnu reakciju javnosti, napravili su novi, verovatno podstaknuti činjenicom da je malo posle skoka popularnosti ovog spota na Youtube-u novinarsku ekupu koja je došla da proveri datume trjanja mesnih prerađevina zaustavio popis, koji je baš tog dana sproveden.
Potom, inspekcija je utvrdilada su mesne prerađevine u marketu IDEA ispravne, i to vandrednom kontrolom. Posle objave ove vesti, direktorka maloprodaje kompanije „Idea“ Snežana Lauš je počela tvrditi da je snimak montiran:
„Uvereni smo da video-snimak nije autentičan i dali smo ga našim nadležnim organima na proveru. Poštujemo sve standarde, propise i zakonsku regulativu. Nabavljamo meso od vodećih proizvođača i prerađivača mesa koji posluju u skladu sa svim standardima i zakonima“, rekla je ona. Isprovocirani ovom izjavom, autori spornog klipa su napravili novi:
Da li je u pitanju neodgovornost rukovodstva IDEA-e, apel za jačanjem potrošačke svesti u Srbiji ili čak i anti reklama konkurencije, još uvek se ne zna.