Vip mobile je imao skoro 1.4 miliona korisnika na kraju 2010. godine, što je rast korisničke baze od 17.8% u odnosu na 1.1. milion korisnika na kraju 2009. godine. Tržišno učešće kompanije na kraju četvrtog kvartala iznosilo je 13.7% u poređenju sa 12% u istom periodu 2009. godine.
U 2010. godine prihod kompanije iznosio je 104.7 miliona evra, što je rast od skoro 30% u odnosu na 2009. godinu i iznos od 80.7 miliona evra. Tokom četvrtog tromesečja prošle godine Vip je povećao prihode za 15.7% na 28 miliona evra u poređenju sa 22.7 miliona evra iz istog perioda 2009. godine, što je rezultat povećanja broja korisnika i povećanja ukupnog mobilnog saobraćaja koji je generisan od strane Vipove korisničke baze.
Tokom četvrtog kvartala Vip je uspeo da skoro prepolovi operativni gubitak (EBIT) i on iznosi 10,1 miliona evra, u poređenju sa18,5 miliona iz istog perioda 2009. godine. Prihod pre kamate, amortizacije i poreza (EBITDA) je pozitivan u četvrtom tromesečju i iznosi 3,8 miliona evra, a u istom periodu 2009. godine on je iznosio -5,5 miliona evra. Kao rezultat toga, u 2010. godini kompanija je dostigla granicu rentabilnosti operativnog poslovanja, prvi put od dolaska u Srbiju.