Raiffeisen banka a.d. je članica Raiffeisen bankarske grupacije, jedne od vodećih bankarskih grupacija u centralnoj i istočnoj Evropi. Poslovanje u Srbiji započela je 2001. godine, kao prva banka osnovana sa 100% stranim kapitalom. Osnivanje banke praćeno je najvišim poslovnim ambicijama, ali i svešću da svojim razvojem treba da doprinese i unapređenju okruženja u kome posluje. Ove godine, Raiffeisen banka sa ponosom proslavlja deceniju uspešnog poslovanja na srpskom tržištu.
lang=“sh-YU“>
Svoj značajan jubilej Raiffeisen banka će obeležiti 30. marta, gala proslavom u Impuls holu u Beogradu. Proslava desetogodišnjice koja je osmišljena kao koncept imaginarnog grada, simbolično nazvanog „Raiffeisen grad“, predstaviće put Raiffeisen banke kroz Srbiju tokom prvih 10 godina, put tokom koga je svojim ulaganjem i svim svojim aktivnostima izgradila sve ono što čini prave vrednosti jednog grada.
lang=“sh-YU“>
lang=“sh-YU“>Svečanosti će prisustvovati veliki broj zvaničnika, klijenata i partnera sa kojima je banka uspešno sarađivala tokom proteklih 10 godina. U zvaničnom delu programa, prisutnima će se obratiti g. Oliver Roegl, predsednik Izvršnog odbora Raiffeisen banke, g. Herbert Stepic, predsednik Izvršnog odbora Raiffeisen Bank International-a, kao i g. Dejan Šoškić, guverner Narodne banke Srbije.
lang=“sh-YU“>
Tom prilikom, g. Stepic će, u ime Raiffeisen banke, Sekretarijatu za dečiju zaštitu grada Beograda uručiti ček u iznosu od 100.000 evra namenjenih izgradnji prvog Inkluzivnog servisnog centra u Srbiji.
lang=“sh-YU“>
Ova velika donacija rezultat je želje Raiffeisen banke da deceniju svog rada u Srbiji obeleži i velikom dobrotvornom kampanjom u okviru projekta „Teleton“, koji banka četvrtu godinu zaredom realizuje u saradnji sa Radio televizijom Srbije i Narodnom kancelarijom predsednika Republike Srbije. Inkluzivni centar, koji će biti izgrađen na teritoriji opštine Zvezdara, ima za cilj da omogući uključivanje dece sa smetnjama u razvoju u lokalnu zajednicu, da pomogne razvoju tolerancije zajednice prema različitosti, kao i ranoj intervenciji i stimulaciji razvoja u cilju ublažavanja sekundarnih posledica razvojnih smetnji i socijalne isključenosti. Cilj organizatora i Raiffeisen banke, kao generalnog pokrovitelja kampanje „Teleton“ je, pre svega, da izgradnjom novih kapaciteta pomognu ovom ugroženom segmentu društvene zajednice, kao i da podignu svest društva o problemima sa kojima se oni suočavaju.