Home VestiBiznis & Finansije Visa Inc. istraživanje: Visa kartice kao najprepoznatljiviji brend

Visa Inc. istraživanje: Visa kartice kao najprepoznatljiviji brend

by bifadmin

Istraživanje sprovedeno na reprezentativnom uzorku pokazalo je da Visa drži poziciju vodećeg brenda među platnim karticama na srpskom tržištu. Polovina korisnika platnih kartica je zainteresovana za Visa karticu sa premium ponudama.

Kompanija Visa Inc. je sprovela istraživanje o upotrebi i percepciji premijum platnih kartica na reprezentativnom uzorku građana Srbije. Rezultati istraživanja pokazali su, između ostalog, da gotovo 80 odsto korisnika ocenjuje da su platne kartice odlične za putovanja, za 70 odsto ispitanika one pomažu da se snađu u nepredvidljivim situacijama, a više od 60 odsto ispitanika smatra da su sigurne.

Kada je reč o premium karticama koje nude veći broj usluga i pogodnosti, više od trećine ispitanika (37,1 %) je kao njihove glavne prednosti označilo bolju raspoloživost sredstvima, dok za time slede praktičan način plaćanja (20,1 %) i posebne pogodnosti (18,2 %). Zanimljivo je da Beograđani češće od Vojvođana navode dozvoljeno prekoračenje kao pogodnost kod ovakvih kartica, a da žene češće ukazuju na prednosti korišćenja ovih platnih kartica pri šopingu od muškaraca.

Više od 71 odsto ispitanika vidi tipičnog korisnika Gold kartice kao uspešnu osobu, dok dve trećine ocenjuje da su takve osobe moderne i u skladu sa trendovima. Većina ispitanika ih vidi i kao osobe pune energije i entuzijazma, koje se dobro nose sa stresom.

Interesantan je podatak da je ogromna većina korisnika, blizu 80 odsto njih, zainteresovano za pogodnosti u plaćanju u vidu popusta na medicinske usluge, dok bi dve trećine njih želelo da ima popuste na putovanja. Kada se radi o kupovini, preko 80 odsto korisnika očekuje od platnih kartica pogodnosti za kupovinu tehničke opreme a više od polovine njih želi specijalne ponude za komunikacione proizvode i usluge.

Istraživanje je pokazalo da su žene više od muškaraca zainteresovane za popust na modne artikle, putovanja, nakit, medicinske usluge, cvećare i fitness/wellness, a korisnici platnih kartica mlađi od 45 godina su u većoj meri zainteresovani na popuste za restorane, putovanja i fitness/wellness nego stariji od 45.

Demografski profil tipičnog korisnika platnih kartica: zaposlena osoba starija od 35 godina, sa prosečnim prihodima iznad 35 000 RSD, generalno gledano obrazovanija od proseka populacije.

Pročitajte i ovo...