class=“MsoNormal“ style=“line-height: 19px; margin: 0px;“>U prvoj polovini 2011. godine,NestléGrupa zabeležila je prodaju od 41 milijarde CHF i organski rast od 7,5%.
class=“MsoNormal“ style=“font-family: arial, sans-serif; line-height: 19px; margin: 0px;“>
class=“MsoNormal“ style=“font-family: arial, sans-serif; line-height: 19px; margin: 0px;“>
NestléGrupa nastavila je sa rastom, kako na tržištima u razvoju tako i na razvijenim tržištima, uz organski rast od 5,7% u Južnoj i Severnoj Americi, 13,3 % u Aziji, Africi i Okeaniji i 5,8% u Evropi, sa dvocifrenim rastom u Nestlé Adriatic regionu.Upravni odbor Nestle Grupe očekujerast od 5 do 6% na nivou cele godine, u kombinaciji sa marginalnim rastom izraženim u fiksnom deviznom kursu.
class=“MsoNormal“ style=“line-height: 19px; margin: 0px;“>
class=“MsoNormal“ style=“line-height: 19px; margin: 0px;“>
class=“MsoNormal“ style=“line-height: 19px; margin: 0px;“>„Prvu polovinu 2011. godine obeležio je jedan važan događaj za nas, a to je preuzimanje poslovanja Centroproizvoda, jednog od vodećih proizvođača hrane u Srbiji sa dugom istorijom i tradicijom. Preuzimanje poslovanja Centroproizvoda će nam otvoriti mnoge mogućnosti za razvoj. Kada je reč o rezultatima, veoma smo zadovoljni jer naš udeo na tržištu beleži rast u gotovo svakoj kategoriji. U prvoj polovini godine naš volumenski rast premašio je 10%, a dobri rezultati ostvareni u Srbiji postignuti su zahvaljujući uspešnoj sezoni sladoleda, kao i svih drugih prehrambenih proizvoda; slični rezultati su postignuti i na ostalim tržištima, u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Makedoniji i Hrvatskoj”, rekao je Marco Travaglia,predsednik Upravnog odbora Nestlé Adriatic.