U trećem kvartalu prodaja Henkela je dostigla4,028 milijarde evra (organski rast od 6,3 odsto) što predstavlja rast od 1,7 odsto.Očekivani organski rast prodaje biće između 5 i 6 procenata za celu fiskalnu 2011. godinu.
U trećem kvartalu 2011. godine, Henkel je ostvario rast prodaje od 4,028 milijardi evra, što predstavlja rast od 1,7 odsto u odnosu na isti period prošle godine. Nakon korekcija jednokratnih dobiti, jednokratnih troškova i troškova restruktuiranja, korigovani operativni profit je zabeležio rast od 4,7 odsto, sa 517 miliona evra na 541 milion evra, zahvaljujući doprinosu sva tri poslovna sektora. Uprkos uticaju poskupljenja sirovina i ambalaže, korigovani prihod od prodaje (EBIT marža) beleži rast od 0,4 procentnih poena, sa 13,0 odsto na 13,4 odsto.
Sva tri poslovna sektora su doprinela ovom pozitivnom trendu. Sektor detergrenata i kućne hemije je zabeležio ohrabrujući organski rast prodaje od 3,8 odsto, isključivo zahvaljujući rastu cena. Snažan organski rast prodaje od 5,6 procenata u Sektoru kozmetike ostvaren je zahvaljujući rastu ukupne prodaje. Adhezivi tehnologije su zadržali snažan organski rast prodaje od 8,7 odsto, ostvaren zahvaljujući većoj prodaji i sprovedenom rastu cena. Kao rezultat toga, Henkel je uspeo da dodatno poveća tržišni udeo u sva tri poslovna sektora.
Henkel je blago povećao svoja očekivanja što se tiče organskog rasta prodajeod 5 do 6 odstou 2011. godini.
Što se tiče regiona istočne Evrrope, prodaja je porasla za 4,2 odsto na 775 miliona evra. Organski rast je bio još veći i iznosi 10,3 odsto. Jedan od glavnih razloga za ovo poboljšanje je poslovanje kompanije u Turskoj i poslovanje u sektoru Adheziva u Rusiji.