„Career Days“ je dvodnevni sajam edukacije, praksi i poslova koji se 2012. godine održava u Bell Expo centru 19. i 20. aprila.
Organizovan osamnaestu godinu za redom od strane studentske organizacije AIESEC, ovaj sajam predstavlja centralni događaj u oblasti razvoja karijere u našoj zemlji. Cilj sajma je omogućavanje interaktivnog susreta između perspektivnih mladih ljudi i kompanija okrenutih budućnosti.
Novina ovogodišnjeg sajma jeste sužen izbor studenata koji će imati tu privilegiju da se zaposle ili dobiju prasksu u nekoj od kompanija. Kako bi se našli u bazi kontakata, koja će biti dostupna kompanijama, potrebno je da pošalju CV koji će se izdvojiti iz proseka i pokažu sve svoje veštine i znanja tokom radionica koje će biti održane pre samog sajma.
Ovakav vid selekcije predstavlja samo jedan od benefita za kompanije koje će zahvaljujući bazi kontakata imati mogućnost izbora najboljih kandidata kojima će ponuditi praksu ili zaposlenje, i svakako dodatnu motivaciju za učesnike koji će zbog konkurencije pokazati zašto baš njihov CV zaslužuje da se nađe u bazi kontakata.
Osim radionica koje će se održavati pre sajma, tu su i radionice koje će se održavati na samom sajmu. Prva vrsta radionica će biti interaktivnog tipa i posvećena je kandidatima koji su prošli selekciju na radionicama koje su prethodile sajmu. Ove radionice će se nalaziti u posebnim prostorijama unutar štandova kompanija, gde će njihovi zaposleni voditi interaktivna predavanja sa ciljem dalje edukacije najboljih kandidata.
Pošto je edukacija ono sto je najbitnije druga vrsta radionica održavaće se za sve zainteresovane posetioce sajma, koji nisu imali mogućnost da učestvuju u predhodnoj. Kako napisati CV, kako se ponašati na razgovoru za posao, i slično, samo su neke od tema koje će posetioci imati prilike da čuju.
„Career Days 2012” će i ove godine biti u znaku ekologije, i sav promotivni materijal će biti štampan na recikliranom papiru, te su komapanije pozvane da obrate pažnju na našu ponudu >Zelenog partnera< i da se prikažu javnosti kao društveno odgovorne.