Više od 55 odsto potrošača širom Srbije, od kojih oko 60 odsto muškaraca, svrstalo je Jelen Pivo Apatinske pivare među tri najomiljenija pića u kategoriji pivo i vino u okviru akcije “Srbija ima kvalitet” u organizaciji udruženja “Moja Srbija” i Privredne komore Beograda.
„Ponosni smo što je Jelen Pivo ponelo priznanje „Moj izbor 2011“ jer su ga potrošači širom Srbije odabrali kao svoj omiljeni domaći pivski brend. Kako priznanje „Moj izbor” dolazi direktno od potrošača, dokaz je da Apatinska pivara uspešno odgovara njihovim očekivanjima. Stoga će za nas u Apatinskoj pivari uspešno poslovanje i dalje biti rezultat konstantnog ulaganja u kvalitet i razvoj prepoznatljivih brendova!“ istakla je Sanja Obradović, brend menadžer za Jelen Pivo.
U periodu od 05. maja do 15. septembra 2011. godine, u akciji „Srbija ima kvalitet“ građani Srbije su nominovali svoje omiljene proizvode i brendove za dobijanje priznanja „Moj izbor 2011” u 20 razlićitih kategorija.