Home VestiBiznis & Finansije JTI dostigao 13,5% udela u prodaji na tržištu Srbije

JTI dostigao 13,5% udela u prodaji na tržištu Srbije

by bifadmin

Japan Tobacco International (JTI) i Mercata potpisali su nov petogodišnji ugovor o saradnji, čime je osigurana distribucija brendova kompanije JTI za narednih pet godina.Prilikom potpisivanja ugovora, Martin Bredok, predsednik kompanije JTI za Zajednicu nezavisnih država, Bugarsku, Rumuniju i Zapadni Balkan, je rekao da je kompanija JTI je u oktobru ove godine dostigla udeo u prodaji od 13,5% na tržištu Srbije.

Od kada je kupila Duvansku industriju Senta 2006. godine, kompanija JTI je investirala u Srbiji preko 100 miliona dolara, pokrenula proizvodnju cigareta, modernizovala pogone i započela izvoz cigareta u Crnu Goru, Bosnu i Hercegovinu, Makedoniju, Hrvatsku i Albaniju, kao i duvana u Evropsku uniju.

JTI ima značajno iskustvo u radu sa distributerima širom sveta i, kao deo ovog ugovora, podeliće svoje znanje u ovoj oblasti sa zaposlenima u kompaniji Mercata.

„Mi sarađujemo sa kompanijom Japan Tobacco International već dugi niz godina, a poslednje tri godine smo njen distributer na teritoriji cele Srbije. Zahvaljujući bliskoj saradnji, koordiniranom radu i posvećenosti zajedničkim ciljevima, postignut je značajan uspeh na tržištu. Mercata je izbila na prvo mesto po poslovnom prihodu u grupi kompanija koje se bave veleprodajom i distribucijom u Srbiji.“ – rekao je Čedomir Ćirović, direktor kompanije Mercata.

Japan Tobacco International i Mercata zapošljavaju više od 600 ljudi. Ovaj broj se povećava na preko 1000 ljudi kada se uzme u obzir lanac dobavljača i kooperanata.

Pročitajte i ovo...