Kompanija Nestlé je zvanično zaključila preuzimanje poslovanja Centroproizvoda, vodećeg proizvođača hrane u Srbiji.
Preuzimanje obuhvata Centroproizvodov asortiman za kulinarstvo (začini, dodaci jelima, supe i prelivi), konditorske proizvode (namazi i čokoladne table) i napitke (napici od čokolade i čajevi), i potvrđuje dugoročnu posvećenost kompanije Nestlé Srbiji, ali i celom Adriatik regionu. Ovo preuzimanje unaprediće Nestlé-ov potencijal za rast i to kombinovanjem jake robne marke Centroproizvoda i lokalne proizvodnje sa Nestlé-ovim kapacitetima za inovaciju i stalna unapređenja.
Ovim preuzimanjem, postojeći Nestlé portfolio proizvoda u Srbiji, koji obuhvata vodeće globalne robne marke kao što su NESCAFÉ, THOMY, MAGGI, NESQUIK, KITKAT I NESTLÉ sladoledi, postaće bogatiji začuvenu robnu marku – Začin C, kao i ostale robne marke iz Centroproizvodovog asortimana.
Marco Travaglia, predsednik upravnog odbora Nestlé Adriatik izjavo je: „Preuzimanjem dela poslovanja Centroproizvoda Nestlé dodatno ojačava svoju bitnu regionalnu poziciju. Svakako, cilj nam je da održimo dobru reputaciju koju je Centroproizvod gradio godinama. Plan je da surčinska fabrika nastavi sa proizvodnjom svih robnih marki koje uživaju veliko poverenje potrošača, ali će se razmotriti i mogućnosti da se u fabrici proizvode neki od Nestlé-ovih proizvoda koji se trenutno uvoze“.
Nemanja Popov, generalni direktor Centroproizvoda ovim povodom rekao je: „Preuzimanje dela poslovanja od strane Nestlé-a potvrđuje lidersku poziciju koju je Centroproizvod stvorio tokom nekoliko decenija poslovanja, kako u Srbiji tako i u regionu. Uvereni smo da će ovo preuzimanje pozitivno uticati na prehrambeni sektor u Srbiji, što je od velikog značaja za ekonomski razvoj naše zemlje. Što se tiče robne marke C, potrošači će i dalje moći da uživaju u omiljenim proizvodima i njihovom jedinstvenom ukusu i kvalitetu, ali i novinama koje će Nestlé doneti“.