Spot „Sastanak sa srećom“, koji je za igru na sreću „Loto“ Državne lutrije Srbije kreirala beogradska marketinška agencija Draftfcb Afirma, osvojio je nagradu za najbolju reklamu u 2011. godini na 12. „Noći reklamoždera“.
Spot „Sastanak sa srećom“ pobedio je glasovima publike u veoma jakoj konkurenciji, a ukupno je osvojio 8171 glas posetilaca sajtova nocreklamozdera.com, nadlanu.com i blic.rs.
„Za sve nas u agenciji ova nagrada predstavlja pravi način da završimo uspešnu godinu, ali takođe i snažan podstrek da pružimo maksimum i u 2012. godini“, rekao je Dejan Nedić, direktor Draftfcb Afirma i dodao da je za „Draftfcb Afirma, kao nezavisnu agenciju, uvek najvažnija odlika bila pronalaženje pravog spoja kreativnosti i efikasnosti. Sreća je možda važan faktor u „Lotou“, ali ne i u pravljenju dobrih reklama.“
Najprestižniju nagradu za reklamu u ime agencije primili su Dejan Nedić, direktor agencije i Senka Pajić, kopirajter na ovom projektu. Reklama u kojoj se pojavljuje naš poznati glumac Nikola Đuričko, proizvedena je u septembru, a prvi put je na televiziji emitovana 20. septembra 2011.