Od februara 2013. argentinske vlasti će sprovesti restriktivniju politiku prema uvozu, tražeći od uvoznika da što detaljnije opisuju proizvode koje uvoze.Ukupni uvoz u Argentinu porastao je za 33 odsto na godišnjem nivou na 67.9 milijardi dolara u periodu Januar – Novembar 2011.
Ovo je još jedna u nizu mera argentinske vlade kojima vlasti pokušavaju da se izbore sa ogromnim trgovinskim deficitom. Argentina je još ranije nametnula kompanijama koje posluju na njenom tlu da izvoze domaće proizvode.
To je došlo dotle da je sa kompanijomHyundai i njenom filijalom Kia dogovoreno da ova firma izvoziiz Argentine kikiriki, vino, biodizel i sojino brašno u vrednosti od 64 miliona evra. Sa druge strane, Kia je sklopila sporazum prema kojima će izvoziti belu tehniku i plastiku.
Trgovinski deficit u ovoj južnoameričkoj zemlji već je naterao jednog od distributera kompanije Porsche u Argentini počne da izvozi vino i proizvode od maslina, dok su slični ugovori na putu da se ostvare i sa drugim proizvođačima kao što su GM, Chery, Peugeot-Citroen, Alfa Romeo, Mercedes Benz, Volkswagen, Fiat i Ford.