Home VestiBiznis & Finansije Ekologija i poslovanje: Vipova „Eko motivacija”

Ekologija i poslovanje: Vipova „Eko motivacija”

by bifadmin

Mobilni operator Vip predstavio je novu strategiju zaštite životne sredine koja za cilj ima smanjenje uticaja poslovanja na okolinu, promociju višekratne upotrebe i recikliranja, kao i podršku javnim projektima iz ove oblasti. Ova kompanija nabavila je Tojote Prius, što pokazuje da su kompanije u Srbiji počele da koriste podsticaj Fonda za zaštitu životne sredine u iznosu od 100.000 dinara koji se dodeljuje za kupovinu ekološki usaglašenih vozila.

U toku promocije novog voznog parka od 26 vozila Tojota Prius, predsednik Upravnog odbora Vip mobile Tanasis Kacirumpas je predstavio kompanijski program zaštite životne sredine pod nazivom „Eko motivacija”. To je dugoročni program mera i inicijativa u cilju smanjenja korišćenja energije, vode i drugih sredstava, povećanja energetske efikasnosti, višekratne upotrebe i reciklaže materijala i opreme, kao i odgovarajućeg rukovođenja otpadom i bezbednosnim pitanjima IKT opreme.

Generalni direktor Tojote za Srbiju Slobodan Radoičić potvrdio je da nijedna druga kompanija u regionu jugoistočne Evrope nema u voznom parku gotovo 30 hibridnih vozila i napomenuo da Prius, pored toga što je neškodljiv za životnu sredinu, predstavlja i kvalitetno i pouzdano vozilo.

Pročitajte i ovo...