Obustava poslovanja mađarskog nacionalnog avioprevoznika Maleva može imati dalekosežne posledice po mađarski budžet, merene i do nekoliko stotina milijardi forinti.
Posle 66 godina kontinuiranog poslovanja, mađarski Malev je prestao sa radom. Kao odgovor na ovu odluku, čarter kompanija Rajaner odmah je uvela četiri nova Boinga 737-800 na linijama iz Budimpešte, a međunarodna lizing korporoacija ILFC povratila je devet letelica koje su bile date u najam Malevu. Vizer, koji uspešno posluje i u Srbiji, povećaće svoj kapacitet za 66% iz glavnog grada Mađarske.
Malev je doprinosio sa 40% odsto doprinosio ukupnom godišnjem prihodu budimpeštanskog aerodroma, odnosno sa otprilike 15 milijardi forinti. Najveća briga Vlade Mađarske je upravo oko budućnosti prestoničkog aerodroma Franc List, koji bi mogao da postane privatizovan u skorijoj budućnosti.
Druga bomba na kojoj sedi mađarska vlada je Agencija za kontrolu vazdušnog saobraćaja HungaroControl. Malev je obezbeđivao 10 odsto godišnjeg prihoda kompanije, koji je premašio 9 miliona eura u 2010. Država će morati da nadoknadi izgubljene prihode kao 100% vlasnik ili će usluge HungaroControl postati znatno skuplje, kaže Bela knjiga.