Tokom 2011. Vip je zabeležio godišnji rast od 20.8%, dok je tržišno učešće kompanije na kraju decembra prošle godine iznosilo 15.7%. Prihodi su u 2011. porasli za skoro 37% do iznosa od 143.1 milion evra. Tokom četvrtog tromesečja 2011. Vip je zabeležio rast prihoda od 38.9% i dostigao sumu od 38.9 miliona evra u odnosu na isti period prošle godine. Porast prihoda rezultat je povećanja broja korisnika i povećanja ukupnog mobilnog saobraćaja generisanog od strane korisničke baze, najvećim delom zahvaljujući povećanju broja privatnih postpejd i poslovnih korisnika, kao i segmenta mobilnog brodbenda.
Operativna dobit (EBIT) je u 2011. godini dostigla sumu od 21.1 milion evra u poređenju sa gubitkom od 47.1 milion evra u 2010. godini. Istovremeno je dobit pre kamate, amortizacije i poreza (EBITDA) u 2011. godini iznosila 31.5 miliona evra. U četvrtom tromesečju 2011. operativna dobit (EBIT) je od negativnog iznosa od 10.1 milion evra u istom period prethodne godine porasla u pozitivnu vrednost od 43.3 miliona evra, pod uticajem jednokratnog povećanja vrednosti sredstava Vipa u iznosu od 49.4 miliona evra. Revalorizacija sredstava urađena je na osnovu očekivanog većeg rasta kompanije u narednom periodu bazirano na sadašnjem trendu rasta. Dobit pre kamate, amortizacije i poreza (EBITDA) u četvrtom tromesečju prošle godine porasla je za 159.2% u odnosu na isti period prethodne godine i iznosila je 9.9 miliona evra. Kompanija je na kraju 2010. dostigla granicu rentabilnosti operativnog poslovanja, prvi put od početka rada 2007. godine.
Vip ostaje najveći grinfild investitor u Srbiji, pošto je od 2007. godine uložio 698 miliona evra, uključujući i iznos za kupovinu licence.
Vipovi korisnici komuniciraju u mreži koja je pobednik prvog nezavisnog testa kvaliteta mobilnih mreža u Srbiji za 2011. i 2012. godinu koji je organizovao magazin Connect primenjujući metodologiji kompanije P3 Communications.