Hrvatski blogeri baš umeju da kritikuju svoje vlasti – bloger Pollitike pozivajući se na statističke podatke piše da iako se turizam smatra strateškom granom hrvatske privrede ova zemlja turistima ne nudi baš ništa: „Ništa je nešto što pokušavamo promovirati kao autohtoni hrvatski proizvod, nešto što je specifično naše, nešto što se može dobiti kod nas za razliku od drugih destinacija na mediteranu“.
On podseća na podatke Svetske turističke organizacije o brroju dolazaka turista u2011. godini, po kojima je Hrvatska 14. u Evropi. Bolje rezultate od Hrvatske imaju Francuska, Španija, Italija, Turska, Velika Britanija, Nemačka, Austrija, Rusija, Ukrajina, Grčka, Poljska, Holandija i Mađarska.
Hrvatski ministar turizma Veljko Ostojić tvrdio je da ove godine očekuje sedam milijardi evra prihoda od stranih i milijardu evra od domaćih turista. Turizamu BDP-u Republike Hrvatske učestvuje sa 8-10% ali je turistička delatnost često predstavljana kao pokretač i spasilac hrvatske privrede. Međutim investicije u hrvatski turizam su retke -po nekim procenama 80-90% postojećih hotela je izgrađeno još u doba Jugoslavije.
Umesto u turizam Hrvatska je ulagala u autoputeve koji su veći deo godine prazni. Oni koji su gradili te puteve sada su pod istragama. Hrvatska u međuvremenu još nije dostigla turističke uspehe koje je imala u staroj Jugoslaviji.