Atlantic Grupa je u prvih devet meseci 2012. godine ostvarila prihod od prodaje u iznosu od 483,2 miliona EUR, što u odnosu na isti period prošle godine predstavlja rast od 5,3 odsto. Dobit pre kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) porasla je 10,9 odsto na 59,3 miliona EUR, dok je neto dobit nakon manjinskih interesa iznosila 9,5 miliona EUR, što je 9,6 odsto više u odnosu na isti period 2011.
Rast prihoda od prodaje zabeležila su sva Strateška poslovna područja, a ukupnom rastu najznačajnije su doprinela Strateška poslovna područja Delikatesni namazi (10,8 odsto), Zdravlje i nega (9,8 odsto), Kafa (9,4 odsto) i Sportska i aktivna prehrana (7,4 odsto).
Tokom prvih devet meseci 2012. uspešno se nastavila druga faza integracije Droge Kolinske u sistem Atlantic Grupe, sa fokusom na konsolidaciju proizvodnih kapaciteta u okviru sistema, pa je proizvodnja Multipower pića preseljena od ugovorenog proizvođača u sopstvene kapacitete u Rogaškoj Slatini. Menadžment nastavlja s procenama isplativosti preseljenja i ostale uslužne proizvodnje u sopstvena postrojenja.
U svim poslovnim područjima lansirani su novi proizvodi, dok su postojeći uvedeni na nova tržišta. Na primer, na hrvatskom tržištu lansirani su novi brendovi izvorske i mineralne vode (Kala i Kalnička) koji su u segmentu voda zamenili prethodne brendove Unique i Kapljica. U regiji je lansiran novi proizvod iz Argeta asortimana – Argeta Delight, dok je novi proizvod iz segmenta pića – Cockta Rossa, zabeležio odlične rezultate u sezoni. Argeta se posebnim rezultatima ističe i van regije, pa u Austriji ima tržišno učešće od 26 odsto, a asortiman Slatko i slano (Štark) je zahvaljujući distribuciji proširenog asortimana u Hrvatskoj rastao više nego dvostruko.
Hrvatsko tržište je najveće pojedinačno tržište Atlantic Grupe sa učešćem u ukupnoj prodaji od 27,4odsto, a slede tržišta Srbije sa 23,8 odsto, Slovenije sa 12,4 odsto, BiH sa 8,1 odsto, ostala regionalna tržišta sa 6,3 odsto kao i ključna zapadnoevropska tržišta sa 8,4 odsto. Tržište Rusije i istočne Evrope sa učešćem od 4,6 dsto u prihodima od prodaje beleže najveći rast od 36,1 odsto. Ostala tržišta učestvuju u prihodu sa 9 odsto.
Sopstvene robne marke Atlantic Grupe učestvuju u prodaji sa 73,1odsto, distribucija proizvoda robnih marki principala s 15,5 odsto, prihod od prodaje u apotekarskom lancu Farmacia sa 6,1 odsto, dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sisteme u zemlji i inostranstvu čine 5,3 odsto prodaje.