U trećem kvartalu Henkel je na globalnom nivou imao rast prodaje od 6,6 odsto na 4,294 milijarde evra (organski rast od 2,5 odsto) a udeo u prodaji na tržištima u razvoju porastao mu je na 44%. Pored toga kompaniji je rastao i operativni prihod i prinos po prioritetnoj akciji, te suHenkelovi ciljevi za 2012. godinu ponovo potvrđeni.
Henkelova prodaja u trećem kvartalu 2012. godine iznosila je 4,294 milijarde evra, što predstavlja povećanje od 6,6 odsto u poređenju sa ciframa za isti taj period prošle godine. Nakon korekcije jednokratnih dobiti, jednokratnih troškova i troškova restrukturiranja, korigovani operativni profit povećan je za 16,7 odsto, sa 541 miliona evra na 631 miliona evra. Dobit izražena u procentima u odnosu na ostvarenu prodaju (EBIT marža) značajno je povećan za 1,3 odsto, sa 13,4 odsto na 14,7 odsto. Zabeležen prihod od prodaje iznosio je 13,6 odsto, u odnosu na 11,2 odsto u istom periodu prošle godine. Finansijski rezultat kompanije Henkel iznosi -42 miliona evra u poređenju sa -37 miliona evra u istom kvartalu prošle godine, a ova promena je ostvarena primarno zbog ograničavanja valutnog rizika. Neto dug smanjen je na 612 miliona evra na dan 30.septembra 2012 (30.septembra 2011. Iznosio je 1,570 milijardi evra).
Sva tri poslovna sektora doprinela su dobrom rezultatu: Sektor Detergenti i kućna hemija zabeležio je snažan rast organske prodaje od 4,6 odsto; rast organske prodaje u sektoru Beauty care dostigao je solidnih 3,3 odsto, dok je sektor Adhezivi tehnologije takođe zabeležio organski rast prodaje u iznosu od 1,0 odsto.
Svi regioni su doprineli dobroj prodaji, dok su najveći doprinos dala tržišta u razvoju, gde je ukupni rast bio na dvocifrenom nivou. Prodaja u Istočnoj Evropi je porasla za 6,5 odsto na 825 milion evra, dok je organski rast bio 4,3 odsto. Među najzaslužnijima za ovo poboljšanje su firme koje kompanija ima u Turskoj i Rusiji.
„Henkel i dalje očekuje rast organske prodaje između 3 i 5 procenata u fiskalnoj 2012. godini. Verujemo da će se pozitivan trend rasta u poslovanju u oblasti robe široke potrošnje nastaviti i očekujemo rast korigovane EBIT marže na 14 odsto, kao i rast korigovanog prinosa po prioritetnoj akciji na oko 15 odsto“, rekao je Kasper Rorsted, predsednik Upravnog odbora kompanije Henkel.