Vodeća hrvatska konditorska kompanija Kraš predstavila je nov koncept programa Životinjsko carstvo koji će uz odgovarajuću online igru Ekopark povezati najpopularniju Krašovu čokoladicu sa nedavno izrađenim Krašogradom – ekoparkom Kraša u Bratini. Igrači na Krašovoj stranici Igraoni.ca od 2. novembra već grade virtuelna naselja uz pomoć kodova sa čokoladica Životinjsko carstvo i kroz odgovore na edukativna pitanja.
Kraš će, u zavisnosti od vrste objekta koje igrači odaberu, u stvarnom svetu sagraditi isto takvo naselje u mini zoološkom vrtu u Krašovom ekoparku u Bratini. Ovo je prvi primer u Hrvatskoj i regionu da jedna prehrambena industrija realizuje projekat takvog tipa – stvaran zoološki vrt kog korisnici u potpunosti kreiraju on-line.

Inovativnost i kreativnost Kraša u razvoju novih sadržaja i komunikacija prepoznata je kroz niz uspešnih online kampanja proteklih godina. Aplikacije Životinjsko carstvo i Kiki bombone su osvojile korisnike društvene mreže Facebook u regionu i, kao izuzetno uspešne, nagrađene su od marketinške struke prestižnim Effie nagradama. Prošle godine je uspešno lansirana poslednja u nizu kampanja Životinjsko carstvo Dinosaurusi.
Dizajn Krašovog on-line Ekoparka i ovaj put je poveren social media agenciji Drap u kojoj naglašavaju da su veoma zadovoljni što u Krašu imaju partnera koji razume brze promene u on-line svetu, što im je omogućilo da zajedno naprave prvu igricu u kojoj će virtuelno kreiran svet zaista moći i fizički da bude izgrađen.

