Home VestiBiznis & Finansije Za nagradu Sempler konkuriše 64 prijavljena rada

Za nagradu Sempler konkuriše 64 prijavljena rada

by bifadmin

Na jubilarno deseto takmičenje Sempler, koje se održava u sklopu konferencije medijskih trendova (SEMPL), stigla su 64 rada, prijavljena od strane 22 takmičara.

Takmičenje Sempler 2012, koje se održava u sklopu konferencije medijskih trendova (SEMPL), ove godine će okupiti 22 autora čak 64 rada iz celog regiona, među kojima će se naći i 4 predstavnika iz Srbije. Takmičari će se nadmetati u 6 različitih grupa, a najveći broj prijavljen je u kategoriji strateško korišćenje medijske mreže.

Žiri će u svakoj kategoriji izabrati najbolje radove, koji će dobiti zlatne nagrade – torpede. Najuspešniji od nagrađenih radova biće nagrađen i velikim semplerom, nagradom za najbolju medijsku akciju 2012.

Prema rečima predsednice žirija Saše Leben, žiri će pri ocenjivanju uzimati u obzir celovitost činilaca koji su uticali na celokupni izgled i krajnji rezultat medijske akcije. “Definitivno ću uzeti u obzir način izvođenja i ideju, ali neću zanemariti ni ishodište ni ostvarenje ciljeva”, dodala je Saša.

Nagrađeni radovi javnosti bi trebalo da pokažu kako “svaka dobra kreativna osnovna ideja oglašivačkih akcija iza sebe ima tim ljudi, koji za konkretne komunikacione projekte zna da odredi pravu ciljnu grupu, komunikacionu platformu i poveže sve elemente u celoviti komunikacioni projekat, koji zaista oživljava u potrošačkom društvu, sa svim medijskim prilikama koje nam se nude”, kaže Valerija Prevolšek, predsednica Sempla i direktorka Media Poola. Na takmičenju Sempler ocenjivaće se i elementi povezivanja, ča u skladu sa sloganom konferencijskog dela SEMPL-a – “Poveži se”.

Stručni žiri novogodišnjeg Semplera, osim Saše Leben, direktorke Publicis Groupe u Sloveniji čini još šest profesionalaca iz čitavog regiona – Božidar Abramović (Omnicom Media Group), Renata Hafner Granić (Nova TV), Tina Kumelj (Ljubljanske mlekarne), Marjana Robavs (Futura DDB / Futura Media), a iz Srbije Maja Kolar, iz Banca Intesa i Jozo Laurenčić, direktor i partner agencije Idea Plus Communications.

Pročitajte i ovo...